Nové klienty mi obvykle přivádí osobní doporučení. Díky Službám firem jsem oslovila i zájemce, kteří by se o mně jinak nedozvěděli. A někteří z nich už využívají mé služby.
Jak získat nové klienty díky Službám firem?
Portál Služby firem, který jsme spustili v polovině roku 2022, vám umožní zdarma propagovat vaše podnikání a služby, a tím oslovit potenciální klienty. Služby firem využívá i podnikatelka Jolanta Balon. Jak je s výsledky spokojená?
Jolanta Balon je expertka na úklid a svým klientům skrze svou firmu Vyladěný domov nabízí pravidelné, generální a energetické čištění domácnosti. Při své práci kombinuje moderní technologie s šetrnými čisticími přípravky a opírá se o vlastní úklidový program Úklid podle živlů. Jolanta podle svých slov podporuje ženy a jejich rodiny nejen na cestě za příjemným a vyladěným domovem, ale i za harmonickým životem.
Aby paní Balon oslovila nové potenciální klienty, rozhodla se pro vyzkoušení Služeb firem. Tímto krokem se jí otevřely další možnosti, jak zasáhnout uživatele, kteří její služby hledají na Seznamu. Podnikatelka oceňuje, že nastavení Služeb firem probíhá v přehledném a intuitivním rozhraní, kde si každý během chvíle zvládne „naklikat“ vše, co potřebuje. A pokud potřebuje poradit, může se kdykoliv obrátit na specialisty z Firem.
Vyzkoušíte Služby firem i vy?
Firmě Vyladěný domov přinesly Služby firem nové a relevantní klienty s dobrou platební morálkou. Jolantě Balon se spolupráce se Seznamem vyplatila, protože díky ní oslovila i klienty, kteří by se o jejích službách jinak nedozvěděli. Proč se vyplatí s nimi v podnikání počítat?
- Můžete jednoduše nabídnout a zviditelnit konkrétní služby na Seznam.cz.
- Zacílíte na více potenciálních zákazníků.
- Uspoříte svůj čas – získáte poptávky na konkrétní služby od zákazníků, kteří už vědí, co nabízíte.
- Prezentaci služby vytvoříte za pár minut v uživatelsky přívětivém rozhraní.
- Své služby vystavíte zcela zdarma.
Zjistěte více o tom, jak Služby firem fungují a jaké výsledky vám mohou doručit. Věříme, že i vám umožní oslovit nové zákazníky. Jolantě Balon děkujeme za její pozitivní feedback a přejeme, ať její podnikání díky Službám firem roste.