Díky inzerci na portálu Firmy.cz a s ní spojené viditelnosti na ostatních webech Seznamu jsme jednak oslovili velké množství budoucích klientů, ale navíc i rozšířili povědomí o naší značce. V rámci našeho marketingového mixu chceme inzerci využít i v budoucnu jako vhodné doplnění našich dalších aktivit.
Jak jsme zviditelnili pohádkový hotel v Karlových Varech
Karlovy Vary jsou oblíbenou destinací pro české i zahraniční turisty. A naším úkolem bylo hostům lázeňského města představit hotel našeho klienta. Podívejte se, jak se nám to podařilo.
Představení klienta
Luxusní hotel Imperial s tradicí od roku 1912 se tyčí nad Karlovými Vary a poskytuje služby té nejvyšší kvality. Hotel je obklopen rozlehlým parkem, poskytuje komplexní služby balneocentra i tradiční lázeňské a wellness procedury, které v Karlových Varech nesmějí chybět. Hotel také nabízí celou řadu sálů a salónků, které jsou vhodné pro pořádání různých firemních a společenských akcí, ať už jde o svatby, semináře nebo konference.
Nastavení a cíle kampaně
Klient měl spuštěné kampaně s tarifem Profituj už před zakoupením Ročního tarifu. Firemní profil je díky tomu dlouhodobě viditelný a využívá kompletní profil s odkazy, což je důležité pro SEO.
Při nastavení kampaní jsme se zaměřili na zobrazení na předních pozicích pro dotazy:
- hotel Karlovy Vary,
- wellness hotel Karlovy Vary,
- lázeňský hotel Karlovy Vary,
- lázně,
- wellness.
Chtěli jsme, aby se profil zobrazoval do třetí pozice v lokalitě Karlovy Vary. A zároveň jsme na přání klienta cílili na českou klientelu. V rámci optimalizace jsme profil doplnili o maximum možných prvků, díky nimž získal na atraktivitě a odlišil se od konkurence.
Cílem kampaně bylo:
- oslovit ve správné chvíli nové zákazníky na hlavní straně Seznam.cz,
- dát budoucím klientům odpověď právě tehdy, kdy službu na Seznam.cz poptávají.
Výsledky kampaně
Díky předplatnému klient nedává prostor konkurenci, protože nikdy nevypadl z aukce. Díky bonusu se profil navíc posunul na lepší pozice v kategorii Wellness a lázeňské hotely a do upoutávek pro klíčová slova wellness hotel a lázeňský hotel v lokalitě Karlovy Vary.
V meziročním porovnání klient získal v rámci Seznamu naplno o 92 541 více zobrazení a počet zákazníků, kteří reagovali na jeho služby, vzrostl ve srovnání s obdobím bez ročního tarifu o 4 737 .
Obecně se zobrazení navýšilo na všech službách Seznam.cz, kde profil ukazujeme. Nejvíce zákazníků jsme oslovili přes hlavní stranu Seznam.cz. Nejvyšší nárůst na 738 % zobrazení jsme zaznamenali v aplikaci Mapy.cz. Právě to je pro hotely a restaurace velmi důležité místo, kde je potřeba být vidět.
Nejvíce prokliků přibylo na cestovatelském portálu Booking.com, a to až třicetinásobně. Na vlastní akční tlačítko Zjistit cenu a dostupnost kliklo ve srovnání s předchozím obdobím o 194 % více potenciálních klientů. Trasu do hotelu si na Mapy.cz naplánovalo 2× více klientů. A klesla také cena za proklik – z 2,32 Kč na 1,88 Kč.
Zvýrazněte vlastní POI na Mapy.cz
Klienti z oboru restaurace a pohostinství, ubytování, kultura – divadla a kina, wellness a masáže a v sezóně i půjčovny kol nebo lyží si mohou zvýraznit vlastní bod zájmu na Mapy.cz, a to jak na desktopu, tak i v aplikaci Mapy.cz. Firma s nejvyšší investicí v dané lokalitě se zobrazí na přiblížení mapy. Tato funkce může mít zásadní vliv na výkon kampaně, protože oslovíte i uživatele, kteří si poblíž plánují trasu, výlet nebo dovolenou.
Za tým Firmy.cz Miroslava Pospíšilová