Nová pravidla pro překryvné formáty na mobilu. Jaká jsou?

4. května 2023

Chytré telefony jsou neodmyslitelnou součástí našich životů. Tomu odpovídá i podíl na návštěvnosti, který je zhruba 47 %*. Je jasné, že inzerenti chtějí oslovit své zákazníky i na těchto zařízeních. Jenže umístění reklamních jednotek na malé ploše displeje mobilu tak, aby přinášely užitek inzerentovi, a přitom neobtěžovaly čtenáře webů, může být výzvou.

Aktuálně nejvyužívanější reklamní formáty na mobilech jsou: pop-up square, mobilní branding, vignette a interstitial. Souhrnně jím říkáme překryvné.

Abychom byli schopní vybalancovat uživatelský zážitek, přínos inzerentům z relevantní návštěvnosti a zároveň zajistili partnerům zasloužený podíl na zobrazené reklamě, připravili jsme nová transparentní pravidla pro nakládání s těmito formáty na partnerských webech.

Inzerentům tyto plochy přináší dodatečný zásah reklamy na vysoce vizibilních plochách při zachování srovnatelného výkonu.

Věříme, že nová pravidla pro nákládání s překryvnými formáty nastavují rovnováhu mezi zájmem inzerentů, uživatelů i provozovateli partnerských webů, a přinášejí do této oblasti transparentnost.

Tým Seznam Partner

*zdroj: NetMonitor (návštěvnost na mobilním telefonu vs celková návštěvnost za měsíc březen)

Sdílet na sítích