Jakub Novotný & Jan Koutný: Podívejme se na Lookalike

Chcete v online prostoru efektivně oslovit nové relevantní zákazníky? Lookalike cílení, které jsme představili na Sklik Expert fóru, vám to umožní. Jakub Novotný a Honza Koutný ve své přednášce popsali nejen to, jak cílení funguje, ale také zásadní momenty jeho vývoje.

Lookalike cílení je založené na využití dat sesbíraných pomocí retargetingových kódů Skliku na vašem webu. Cílení, které využívá pokročilé algoritmy strojového učení, v retargetingových seznamech vyhledá nové uživatele, kteří vykazují podobné chování jako návštěvníci vašich stránek. A vy díky tomu rozšíříte zásah vašich sklikových kampaní.

Více o Lookalike cílení i testovací fázi před spuštěním zjistíte v přednášce, kterou jsme pro vás zaznamenali.

Sdílet na sítích