Zajímají vás technologie, máte chuť sbírat nové vědomosti a chcete pracovat pro českou internetovou jedničku? Skvělé, právě totiž hledáme zapálené kolegy a kolegyně do našeho trainee programu. A nebojte, u nás nebudete vařit kafe. V seznamáckých Sklik, RTB a Zboží.cz týmech získáte reálnou praxi, která vám pomůže nastartovat kariéru.
Sklik konzultace
Reklamní nástroj Sklik je určený všem, kteří chtějí své produkty nebo služby nabízet zákazníkům na českém internetu. V našem konzultačním týmu pomáháme klientům a agenturám, kteří s Sklikem pracují. Konkrétně řešíme dotazy a problémy s nastavením kampaní a pomocí detailních analýz pomáháme plnit cíle klienta. Samotné kampaně nespravujeme, o to se starají PPC specialisté, ale jsme odborníky, kteří své znalosti předávají skrze různá doporučení nebo při osobních schůzkách.
Jako Trainee se u nás naučíte:
vše o reklamním systému Sklik,
vytvářet reklamní kampaně,
najít v účtu chyby a prostor pro zlepšení,
pracovat s daty tak, abyste mohli rozvíjet kampaně klienta,
vytvářet skrze data různé analýzy.
RTB Optimalizace
RTB je jeden z mnoha typů nákupu online mediálního prostoru. A my v týmu optimalizací spravujeme online kampaně našich klientů. RTB má svá specifika a od více známého PPC se v mnohém liší. Ale žádný strach, my vás rádi naučíme, co a jak. Zároveň u nás dostane stejnou odpovědnost, ale i podporu jako naši full-time kolegové.
Jako Trainee se budete věnovat:
celému RTB ekosystému,
objevování různých typů nákupu online reklamy,
práci s DSP a SSP systémy, které u nás v Seznamu aktivně využíváme,
spolupráci na kampaňových strategiích a identifikaci jejich zlepšení,
práci s DMP platformou, která slouží pro tvorbu datových segmentů.
RTB agenturní konzultace
Pokud se zeptáte zkušených RTB specialistů, co by je v rámci RTB zajímalo, na prvních místech se objeví zákulisí SSP platformy, která vydává naši reklamu. A jako RTB konzultant přijdete této platformě a programatickému nákupu reklamy na kloub. Výhodou RTB trainee programu je stejná náplň práce, jakou dělají naši kolegové na plný úvazek. Takže opravdu užitečná praxe.
Náš Trainee se může těšit na:
komunikaci s klienty,
konzultace s agenturami, které potřebují poradit nebo jim něco nefunguje,
spoluvytváření strategií cílení,
udržování dobrých vztahů s agenturami (přátelské schůzky, obědy, eventy),
práci na společných projektech, která nám i agenturám ulehčují život.
Zboží.cz konzultace
Náplň naší práce je velmi různorodá. Pomáháme klientům – ať už jde o agentury, freelancery nebo obchodníky – s řešením problémů týkajících se Zboží. Klientům kampaně nespravujeme, ale telefonicky, e-mailem nebo na osobních schůzkách s nimi konzultujeme, jakou strategii zvolit, a hledáme prostor pro zlepšení. Pravidelně se účastníme porad obchodních týmů, kde předáváme novinky a tipy pro vylepšení výkonu jejich klientů.
V rámci trainee programu se naučíte:
co je Zboží.cz a jak funguje,
proces registrace a spuštění e-shopu,
pracovat v administračním rozhraní,
základní technické znalosti fungování e-shopů,
vytvářet doporučení a analýzy pro zlepšení výkonu klienta.
Chcete to s námi zkusit? Mrkněte na naše kariérní stránky a dejte nám o sobě vědět.
17. října se uskutečnil už druhý ročník Seznam Meetupu zaměřeného na vývoj a praktické použití generativních jazykových modelů. Akce přilákala pestrou směsici technologických nadšenců, výzkumníků i odborníků z oblasti umělé inteligence. Meetup byl součástí Dnů AI 2024 a přinesl řadu inspirativních přednášek, praktických ukázek a networkingových příležitostí. O účast na akci, která proběhla v budově ČVUT i online, projevilo zájem bezmála 600 účastníků.
Na konci října proběhl v pořadí už pátý meetup Employer branding Czech community. Skupina profesionálů, jejímž cílem je se navzájem inspirovat a sdílet své zkušenosti i znalosti, se tentokrát sešla v Seznamu. Co bylo tématem podzimního setkání?
V Seznamu fandíme mladým talentům, a proto každoročně pořádáme stáž pro studenty v oblasti online marketingu. Stážisté se u nás naplno zapojují do pracovního procesu, aby zjistili, jestli je pro ně online marketing to pravé. Na dojmy ze stáže jsme se zeptali těch nejpovolanějších – letošních vítězů Seznam.cz studentské kampaně (SSK).
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.