Sezonní tipy: Nenechte svou značku lenošit ani při letních dovolených

Jak cílit letní reklamu, aby byla úspěšná? Jaká témata rezonují u prázdninových kampaní? A co všechno můžete pro vaši letní kampaň v Seznamu využít? Nejen odpovědi na tyto otázky vám naservírujeme v čerstvých sezónních tipech.

Nastavte kampaně podle chování uživatelů

Lidé se o letní aktivity začínají zajímat postupně už před prázdninami, tedy s nástupem letní sezóny. Hledanost v tomto období pozvolna roste a svého vrcholu dosahuje v polovině června, kdy je po celé prázdniny zájem o tato témata stále vysoký.

Jak nejlépe cílit v přímém prodeji?

Oslovte lidi se zájmem o letní aktivity. Jak na to? Doporučujeme zvolit uvedené oblasti zájmů a jejich kombinaci. Podle vybrané kombinace zájmů si pak můžete namodelovat zásah cílové skupiny.

Rodina – Rodiny s dětmi630 tis. UV/týden
Cestování – Hory360 tis. UV/týden
Cestování – Adventura/outdoor83 tis. UV/týden
Sport – Letní sporty294 tis. UV/týden
Reality – Rekreační objekty53 tis. UV/týden
Jídlo a pití – Nápoje348 tis. UV/týden
Jídlo a pití – Restaurace2,3 mil. UV/týden
Krása a styl – Móda450 tis. UV/týden
Krása a styl – Kosmetika640 tis. UV/týden

Velikosti daných cílových skupin jsou uvedeny pro formát HP Wallpaper v době publikace sezónních tipů. Mohou se vzájemně překrývat, a proto je nelze jednoduše sčítat.

Propojte obsah s vaší značkou pomocí Tematických bannerů

Jednotlivé redakce chystají články s tématy okolo letních aktivit, na které bude možné navázat tematické bannery.

Využijte tohoto formátu a zvyšte výkon vašich reklamních sdělení díky relevanci jejich umístění. Více o Tematických bannerech a jejich výhodách najdete v přehledu reklamních formátů Seznam Menu.

Ukázka Tematických bannerů

V rámci spolupráce s jednotlivými redakcemi můžete využít tato témata:

Proženy.cz

  • Recepty zaměřené na letní sezónu: letní grilování, zpracování sezónních surovin (chřest, jahody, houby atd.), svačiny na výlety, recepty za pár korun (rady a tipy, jak nakoupit a uvařit za rozumné peníze), recepty zahraniční kuchyně (francouzská, španělská kuchyně atd.). Umíme na vyžádání zpracovat např. recepty s konkrétní surovinou (tvaroh, puding atd.).
  • Móda: fashion články zaměřené na letní trendy v plavkách, vzdušné šaty, sandálky, barvy apod.
  • Cyklistika: zajímavé výlety na kole po ČR, tipy na cyklostezky.

Novinky.cz

  • Recepty: zaměřené na letní sezónu podobně jako na Proženy.cz.
  • Opalování: letní kosmetika nebo rizika přílišného slunění.

Kupi Magazín

  • Recepty zaměřené na letní sezónu: letní snídaně, obědy, večeře, recepty za pár korun, svačinky pro děti nebo jakou svačinu připravit na výlet apod.
  • Tipy na kempování v přírodě.

Seznam Zprávy

  • Cyklistika: články věnující se zajímavým cyklotrasám a péči o jízdní kolo včetně elektrokol, tipy, jak vybrat (elektro)kolo.

Garáž.cz

  • Letní cestování autem: jak připravit auto na dovolenou, jak připevnit kolo/autobox, cestování karavanem apod.
  • Road trip: články zaměřené na konkrétní značku vozu podle zájmu klienta.
  • Cyklistika: článek, který se bude věnovat přepravě cyklistických kol na autě.

Vyzkoušejte video na míru

Využijte letních témat a možnost vytvoření videa na míru, nebo epizody dle tematických konceptů.

  • Epizody na míru v oblasti „Dům, byt a bydlení“
  • Epizody na míru v oblasti „Jídlo“

V případě zájmu pro vás samozřejmě můžeme navrhnout i jiná témata k dané sezóně.

KUDY, FOODIE? Gastronomické klenoty Tábora. Top místa, která při návštěvě města určitě nevynechejte

Konkrétní témata článků i videa na míru je vždy potřeba předem konzultovat s týmem Speciálních projektů.

Cílení v RTB: Využijte publikum Letní dovolená 2023

V rámci RTB cílení budeme připravovat kromě klasického publika Letní dovolená 2023 i další segmenty:

  • Letní festivaly: Mladí lidé – tarify, pojištění, vzdělání, alkohol, party, lifestyle, ekologie, veganství či cestování za hudbou.
  • Letní prázdniny: Eventy pro děti – tábory, letní školy, vzdělávací akce, poznávací zájezdy, hlídání dětí, setkávání s prarodiči a dovolená u moře – cestovky a pojištění.
  • Grilovací sezóna: Uživatelé se zájmem o vaření, kuchařky, recepty, kuchařské pořady a periodika nebo druhy mezinárodní kuchyně.

Deník Právo: Zviditelněte svou značku také v tisku

Přílohy deníku se budou v létě věnovat těmto tematickým okruhům:
Dům a bydlení: Větráky a klimatizace, Solární systémy, Nádoby pro sezónní rostliny, Venkovní dlažba, Zahradní nářadí, Rolety a žaluzie, Stavební prvky na zahradě, Houpačky a relax, Střešní okna, Zahrada jako obytný exteriér a Zahradní sezení.
Magazín + TV: Letní zdravotní tipy: Vitamíny ve sklenici – zavařování a Domácí lékárna.
Styl pro ženy: Kosmetika: Vlasy v létě, Zklidnění citlivé pokožky, Kosmetika a letní sporty a Zázračné bylinky v péči o pokožku.
Recepty: Zapečené brambory, Zavařování a Grilování,
Zdraví: Zdravé poklady z dovolené, Letní čajová terapie.

Využít můžete formáty jako například Advertorial v tisku nebo klasickou stránkovou inzerci.

Jaké cílení zvolit v Skliku?

Pokud chcete zacílit na uživatele se zájmem o outdoorové sporty, výlety, koupání a jiné letní radovánky, neměli byste v Skliku zapomenout na tato cílení, ke kterým vám rovnou přibližujeme i jejich velikosti:

Zájmy o koupiZájmy
SportJízdní kola (25 tis. uživatelů)Kategorie Letní sporty – obecné
(88 tis. uživatelů)
Outdoorové vybavení
(7 tis. uživatelů)
Jízdní kola (30 tis. uživatelů)
Prodej sportovních potřeb
(39 tis. uživatelů)
Móda a oblečeníDámské plavky
(11 tis. uživatelů)
Pánské plavky
(430 tis. uživatelů)
Kosmetika a drogeriePřípravky a krémy na
opalování (1 tis. uživatelů)
Dům, byt a zahradaBazény a vířivky 
(6 tis. uživatelů)
CestováníČesko (1 tis. uživatelů)Adventura/outdoor (105 tis. uživatelů)
Domácí cestovní ruch (42 tis. uživatelů)
Hory ČR a SK (249 tis. uživatelů)

Pokud se chcete poradit nad konkrétním typem cílení, proberte svou představu se svým konzultantem.

Sdílet na sítích