Jak cílit letní reklamu, aby byla úspěšná? Jaká témata rezonují u prázdninových kampaní? A co všechno můžete pro vaši letní kampaň v Seznamu využít? Nejen odpovědi na tyto otázky vám naservírujeme v čerstvých sezónních tipech.
Nastavte kampaně podle chování uživatelů
Lidé se o letní aktivity začínají zajímat postupně už před prázdninami, tedy s nástupem letní sezóny. Hledanost v tomto období pozvolna roste a svého vrcholu dosahuje v polovině června, kdy je po celé prázdniny zájem o tato témata stále vysoký.
Jak nejlépe cílit v přímém prodeji?
Oslovte lidi se zájmem o letní aktivity. Jak na to? Doporučujeme zvolit uvedené oblasti zájmů a jejich kombinaci. Podle vybrané kombinace zájmů si pak můžete namodelovat zásah cílové skupiny.
Rodina– Rodiny s dětmi
630 tis. UV/týden
Cestování – Hory
360 tis. UV/týden
Cestování – Adventura/outdoor
83 tis. UV/týden
Sport – Letní sporty
294 tis. UV/týden
Reality – Rekreační objekty
53 tis. UV/týden
Jídlo a pití – Nápoje
348 tis. UV/týden
Jídlo a pití – Restaurace
2,3 mil. UV/týden
Krása a styl – Móda
450 tis. UV/týden
Krása a styl – Kosmetika
640 tis. UV/týden
Velikosti daných cílových skupin jsou uvedeny pro formát HP Wallpaper v době publikace sezónních tipů. Mohou se vzájemně překrývat, a proto je nelze jednoduše sčítat.
Propojte obsah s vaší značkou pomocí Tematických bannerů
Jednotlivé redakce chystají články s tématy okolo letních aktivit, na které bude možné navázat tematické bannery.
Využijte tohoto formátu a zvyšte výkon vašich reklamních sdělení díky relevanci jejich umístění. Více o Tematických bannerech a jejich výhodách najdete v přehledu reklamních formátů Seznam Menu.
V rámci spolupráce s jednotlivými redakcemi můžete využít tato témata:
Proženy.cz
Recepty zaměřené na letní sezónu: letní grilování, zpracování sezónních surovin (chřest, jahody, houby atd.), svačiny na výlety, recepty za pár korun (rady a tipy, jak nakoupit a uvařit za rozumné peníze), recepty zahraniční kuchyně (francouzská, španělská kuchyně atd.). Umíme na vyžádání zpracovat např. recepty s konkrétní surovinou (tvaroh, puding atd.).
Móda: fashion články zaměřené na letní trendy v plavkách, vzdušné šaty, sandálky, barvy apod.
Cyklistika: zajímavé výlety na kole po ČR, tipy na cyklostezky.
Novinky.cz
Recepty: zaměřené na letní sezónu podobně jako na Proženy.cz.
Opalování: letní kosmetika nebo rizika přílišného slunění.
Kupi Magazín
Recepty zaměřené na letní sezónu: letní snídaně, obědy, večeře, recepty za pár korun, svačinky pro děti nebo jakou svačinu připravit na výlet apod.
Tipy na kempování v přírodě.
Seznam Zprávy
Cyklistika: články věnující se zajímavým cyklotrasám a péči o jízdní kolo včetně elektrokol, tipy, jak vybrat (elektro)kolo.
Garáž.cz
Letní cestování autem: jak připravit auto na dovolenou, jak připevnit kolo/autobox, cestování karavanem apod.
Road trip: články zaměřené na konkrétní značku vozu podle zájmu klienta.
Cyklistika: článek, který se bude věnovat přepravě cyklistických kol na autě.
Vyzkoušejte video na míru
Využijte letních témat a možnost vytvoření videa na míru, nebo epizody dle tematických konceptů.
Epizody na míru v oblasti „Dům, byt a bydlení“
Epizody na míru v oblasti „Jídlo“
V případě zájmu pro vás samozřejmě můžeme navrhnout i jiná témata k dané sezóně.
KUDY, FOODIE? Gastronomické klenoty Tábora. Top místa, která při návštěvě města určitě nevynechejte
Konkrétní témata článků i videa na míru je vždy potřeba předem konzultovat s týmem Speciálních projektů.
Cílení v RTB: Využijte publikum Letní dovolená 2023
V rámci RTB cílení budeme připravovat kromě klasického publika Letní dovolená 2023 i další segmenty:
Letní festivaly: Mladí lidé – tarify, pojištění, vzdělání, alkohol, party, lifestyle, ekologie, veganství či cestování za hudbou.
Letní prázdniny: Eventy pro děti – tábory, letní školy, vzdělávací akce, poznávací zájezdy, hlídání dětí, setkávání s prarodiči a dovolená u moře – cestovky a pojištění.
Grilovací sezóna: Uživatelé se zájmem o vaření, kuchařky, recepty, kuchařské pořady a periodika nebo druhy mezinárodní kuchyně.
Deník Právo: Zviditelněte svou značku také v tisku
Přílohy deníku se budou v létě věnovat těmto tematickým okruhům: Dům a bydlení: Větráky a klimatizace, Solární systémy, Nádoby pro sezónní rostliny, Venkovní dlažba, Zahradní nářadí, Rolety a žaluzie, Stavební prvky na zahradě, Houpačky a relax, Střešní okna, Zahrada jako obytný exteriér a Zahradní sezení. Magazín + TV: Letní zdravotní tipy: Vitamíny ve sklenici – zavařování a Domácí lékárna. Styl pro ženy: Kosmetika: Vlasy v létě, Zklidnění citlivé pokožky, Kosmetika a letní sporty a Zázračné bylinky v péči o pokožku. Recepty: Zapečené brambory, Zavařování a Grilování, Zdraví: Zdravé poklady z dovolené, Letní čajová terapie.
Pokud chcete zacílit na uživatele se zájmem o outdoorové sporty, výlety, koupání a jiné letní radovánky, neměli byste v Skliku zapomenout na tato cílení, ke kterým vám rovnou přibližujeme i jejich velikosti:
Zájmy o koupi
Zájmy
Sport
Jízdní kola (25 tis. uživatelů)
Kategorie Letní sporty – obecné (88 tis. uživatelů)
Outdoorové vybavení (7 tis. uživatelů)
Jízdní kola (30 tis. uživatelů)
Prodej sportovních potřeb (39 tis. uživatelů)
Móda a oblečení
Dámské plavky (11 tis. uživatelů)
Pánské plavky (430 tis. uživatelů)
Kosmetika a drogerie
Přípravky a krémy na opalování (1 tis. uživatelů)
Dům, byt a zahrada
Bazény a vířivky (6 tis. uživatelů)
Cestování
Česko (1 tis. uživatelů)
Adventura/outdoor (105 tis. uživatelů)
Domácí cestovní ruch (42 tis. uživatelů)
Hory ČR a SK (249 tis. uživatelů)
Pokud se chcete poradit nad konkrétním typem cílení, proberte svou představu se svým konzultantem.
Jak víte z našich předchozích článků, dlouhodobě pracujeme na hodnoceních návštěvníků, kterých se nám daří získávat stále více. Právě tyto informace mohou být pro potenciálního zákazníka při výběru produktu nebo služby rozhodující. Vytvoření žebříčků nejlepších firem z daného oboru a lokality je dalším logickým krokem, kterým chceme podnikatelům pomáhat zvyšovat jejich viditelnost a důvěryhodnost. Pojďte se s námi podívat, jak žebříčky v praxi fungují.
Jak efektivně spravovat vyhledávací kampaně v Skliku? Ve videu i článku vám představíme pět klíčových bodů, které vám mohou pomoci k dobrému výkonu vaší reklamy. Naše specialistka z Skliku Radka Hrotková se s vámi podělí o své zkušenosti, aby vaše optimalizace přinesla ty nejlepší možné výsledky.
Sotva jsme se rozloučili s tropickými teplotami, hlásíme se vám s tipy na předvánoční a vánoční cílení. Období přelomu podzimu a zimy, které zahrnuje i Black Friday výprodeje, je pro e-commerce vůbec nejsilnější, a proto se vyplatí na něj včas připravit. Objevte inzertní možnosti, kterými před Vánoci oslovíte stávající i potenciální zákazníky.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.