Práce na změně vnímání značky je dlouhodobá. V tomto případě publiku opakovaně přinášíme poutavý obsah, který propojuje fotbalovou reprezentaci a značku Hyundai v kombinaci s neotřelým přístupem reportérů. To, že se nám dlouhodobě daří, ukazují kvantifikovatelné výsledky a kontinuálně měřený dopad na vnímání partnerství.
Back to school: Po letní pauze jsou tu další Brandoviny
I tentokrát v pravidelné rubrice Brand Studia naleznete mix inspirací a nejzajímavějších obsahových spoluprací z naší dílny. Tentokrát se společně ohlédneme za úspěšným létem a dáme vám pár tipů na podzim.
Začátek léta odstartovaly ceny Fénix content marketing
Na konci června jsme vyrazili na předávání cen jubilejního 10. ročníku prestižní soutěže Fénix content marketing. Porota ocenila naše studio dokonce čtyřmi prvními místy v několika kategoriích:
- Content marketing strategie v oboru Auto/Moto za projekt Brána nespoutané představivosti pro Renault ČR
- Nejefektivnější firemní obsah (Dopad na brand awareness) za projekt Nahrávky & Nabíječky pro Hyundai
- Nejefektivnější firemní obsah (Změna image) u projektu Na sklence whisky s Jiřím Bartoškou pro Palírnu U Zeleného stromu
- Nejlepší ilustraci a její použití za projekt Zakázané pásmo pro TV Nova
Galavečer jsme si užili spolu s našimi klienty z Hyundai, Renaultu a Palírny U Zeleného stromu.
Připravili jsme velkou nálož letní inspirace
Horké léto v Praze nás v práci nezabrzdilo a měli jsme plné ruce práce. Ať už cestujete s rodinou, jste dobrodruh nebo milovník kultury, v obsahu, který vznikl ve spolupráci s mBank, můžete získat spoustu inspirace na dovolenou jinak. S Hellmann’s jsme pak dali dohromady několik lahodných receptů na letní grilování a se zmrzlinou Häagen Dazs jsme připravili romantického průvodce Paříží. V neposlední řadě jsme pak vyrazili na reportáž do rakouských Alp, ze které vznikla minisérie Letní cesty Rakouskem.
Navštívili jsme rodný kraj našeho šéfa
Došlo i na odpočinek, a tak jsme se vydali na teambuilding do Jeseníků. Podívali jsme se i do Zábřehu na Moravě, rodiště Andyho Sitty. Svezli jsme se lanovkou na Dlouhé stráně, navštívili hrad Bouzov a ochutnali místní speciality. Jak hodnotí teambuilding Klárka, naše nejnovější posila ve video týmu?
Jako nejčerstvější přírůstek týmu jsem byla odzbrojena od začátku do konce. Výlet měl všechno. Šlapání přírodou do vrchu a konverzace povznášející do stejných výšin. Odměny sladké i pivní, standardní i nestandardní (makrela na klacku se tímto zařazuje na přední místa mého seznamu top jídel). Týmového ducha jsme budovali od prvních minut ve vlaku a díky Andyho invenční hře jsem ihned pochopila, proč je právě on vůdcem smečky.
Zpátky do školy: Umíte správně držet tužku?
Září je tady a školáci opět usednou do lavic. Spolupráce se značkou Stabilo je ideálním příkladem toho, jak v kampani využít správného načasování. S výrobcem psacích potřeb jsme tak připravili „back to school“ obsah o tom, jak je důležité naučit se psát správně rukou i v digitální době. Spojili jsme se se speciální pedagožkou, která popsala, proč je správné držení tužky zásadní výbavou do života.
Brand Studio bude opět součástí Seznam Fóra 2023
Největší seznamácká akce roku se tentokrát koná 12. září. Jejím hlavním tématem jsou technologie. Řečníci se budou z mnoha úhlů zabývat tím, jak nám technologie mohou výborně sloužit a kde se naopak bez lidské kreativity, uvažování a řemesla neobejdeme. Mezi nimi budou i Honza a Kristýna, Brand Strategist a Content Lead z Brand Studia, kteří na své přednášce přiblíží, jak vznikala úspěšná nativní kampaň pro značku Columbia. Povyprávějí, jak jsme pracovali s vášní Čechů pro turistiku a zapojili do toho oblíbenou službu Mapy.cz.