TIP: Využívejte s filtrem inventáře, nastavte si frekvenci zobrazení, otestujte alespoň dvě šablony a vylučte RTG aktuálních návštěvníků webu.
Sklik výzva „Namíchejte si letní cílení v Skliku“ zná své vítěze
V srpnu jsme vyhlásili další Sklik výzvu, tentokrát na téma „Namíchejte si letní cílení v Skliku“. Tuhle speciální akci si nenechalo ujít 21 agentur s portfoliem svých klientů a podle ohlasů jsme rádi, že si u nás osvojily i jiné postupy a vychytávky pro lepší byznysové výsledky.
Co bylo cílem výzvy?
Stejně, jako by si každý člověk namíchal svůj koktejl jinak, i klienti potřebují specifický přístup. Proto jsme soutěžícím dali možnost otestovat různá cílení v Skliku, aby našli pro klienta to pravé složení. Naši účastníci mohli vybírat z široké škály a doporučili jsme jim i několik užitečných tipů:
TIP: Využívejte s bannery, kombinovanou reklamou nebo brandingem. Segmentujte své zákazníky do RTG seznamů a postupně vylučujte umístění s nízkým CTR.
TIP: Ideální je cílení na zájmy, zájmy o koupi a témata nebo na top umístění. Segmentujte podle kategorií produktů a využívejte filtr inventáře.
Jak jsme posuzovali soutěžní případové studie?
O vítězích za Sklik výzvy rozhodovala odborná porota. A ta hodnotila následující:
- originalitu a efektivitu strategie
- práci s jednotlivými typy cílení
- práci s jednotlivými typy formátů reklam
- práci se strukturou kampaní/sestav
Kdo se může těšit na koktejlové balíčky?
Ota Čížek – agentura Maveb. media s.r.o. s klientem IVAR CS spol. s r.o.
Jakub Herrmann – agentura PLACEMENT.CZ s.r.o. s klientem ALPINE PRO, a.s.
Oběma výhercům gratulujeme a doufáme, že si svou výhru pořádně užijí. A vám ostatním držíme palce při další Sklik výzvě.
Na našem blogu brzy zveřejníme case study s výherci, abyste se skvělými postupy mohli inspirovat i ve svých Sklikových kampaních.