Sklik výzva „Namíchejte si letní cílení v Skliku“ zná své vítěze

26. října 2023

V srpnu jsme vyhlásili další Sklik výzvu, tentokrát na téma „Namíchejte si letní cílení v Skliku“. Tuhle speciální akci si nenechalo ujít 21 agentur s portfoliem svých klientů a podle ohlasů jsme rádi, že si u nás osvojily i jiné postupy a vychytávky pro lepší byznysové výsledky.

Co bylo cílem výzvy?

 Stejně, jako by si každý člověk namíchal svůj koktejl jinak, i klienti potřebují specifický přístup. Proto jsme soutěžícím dali možnost otestovat různá cílení v Skliku, aby našli pro klienta to pravé složení. Naši účastníci mohli vybírat z široké škály a doporučili jsme jim i několik užitečných tipů:

DRTG návštěvníků webů Seznamu

TIP: Využívejte s filtrem inventáře, nastavte si frekvenci zobrazení, otestujte alespoň dvě šablony a vylučte RTG aktuálních návštěvníků webu.

Vlastní seznamy zákazníků

TIP: Využívejte s bannery, kombinovanou reklamou nebo brandingem. Segmentujte své zákazníky do RTG seznamů a postupně vylučujte umístění s nízkým CTR.

Dynamický banner

TIP: Ideální je cílení na zájmy, zájmy o koupi a témata nebo na top umístění. Segmentujte podle kategorií produktů a využívejte filtr inventáře.

Jak jsme posuzovali soutěžní případové studie?

O vítězích za Sklik výzvy rozhodovala odborná porota. A ta hodnotila následující:

  • originalitu a efektivitu strategie
  • práci s jednotlivými typy cílení
  • práci s jednotlivými typy formátů reklam
  • práci se strukturou kampaní/sestav

Kdo se může těšit na koktejlové balíčky?

Ota Čížek – agentura Maveb. media s.r.o. s klientem IVAR CS spol. s r.o.

Jakub Herrmann – agentura PLACEMENT.CZ s.r.o. s klientem ALPINE PRO, a.s.

Oběma výhercům gratulujeme a doufáme, že si svou výhru pořádně užijí. A vám ostatním držíme palce při další Sklik výzvě.

Na našem blogu brzy zveřejníme case study s výherci, abyste se skvělými postupy mohli inspirovat i ve svých Sklikových kampaních.

Sdílet na sítích