Sklik výzva: Rozjeďte to s dynamickým bannerem
Hledáte další způsob, jak v Skliku upoutat pozornost potenciálních zákazníků? Možná už jste použili kombinované reklamy, video nebo bannery, ale co takový dynamický banner?
Black Friday označuje oficiální začátek vánočního nákupního shonu. A protože jste jistě všichni pilně pracovali na vyladění svých kampaní právě na toto období, chceme ocenit ty nejlepší z vás. Již tradičně tak vyhlašujeme Sklik výzvu na téma nejlepší Black Friday strategie.
V rámci Black Friday Sklik výzvy se odborná porota při hodnocení výkonu kampaní zaměří zejména na:
Období soutěže není vybrané náhodou. Probíhat bude od 13. listopadu do 3. prosince 2023, kdy budeme hodnotit výkon kampaní vašich klientů. Nemusíte se tak bát, že by klienti, kterým běží kampaně na Black Friday třeba celý měsíc, měli nějakou výhodu. Každou kampaň, i tu, která trvá třeba jenom jeden den, má smysl přihlásit.
Přihlášení je opravdu jednoduché. Stačí se prokliknou na formulář níže na našem webu, a to do 3. prosince 2023.
Dva vítěze vyhlásíme do 17. prosince 2023. Obdrží od nás skvělé ceny a sepíšeme s nimi Case study, kterou zveřejníme na našem blogu. Mrkněte na kompletní pravidla.
Výherci se – jak už je tomu u našich výzev zvykem – mohou těšit na hodnotnou odměnu. Vítězné kampaně navíc odprezentujeme na blogu i sociálních sítích Seznamu a výhercům bude pochopitelně náležet i titul profíků na nejlepší Black Friday strategii v Skliku. Ten obdrží také písemně v podobě diplomu.
Zajímá vás, o co jsme soutěžili dříve? V minulé výzvě na téma „Namíchejte si originální letní cílení” jsme si pro naše výherce připravili sady na míchání koktejlů.