Ukažte, co ve vás je, a zabodujte s Black Friday kampaní

9. listopadu 2023

Black Friday označuje oficiální začátek vánočního nákupního shonu. A protože jste jistě všichni pilně pracovali na vyladění svých kampaní právě na toto období, chceme ocenit ty nejlepší z vás. Již tradičně tak vyhlašujeme Sklik výzvu na téma nejlepší Black Friday strategie.

 Kdy výzva proběhne a co se bude hodnotit?

V rámci Black Friday Sklik výzvy se odborná porota při hodnocení výkonu kampaní zaměří zejména na:

  • Originalitu, kreativitu a efektivitu strategie
  • Práci s jednotlivými typy cílení a jejich kombinování
  • Práci se strukturou kampaní a sestav

Období soutěže není vybrané náhodou. Probíhat bude od 13. listopadu do 3. prosince 2023, kdy budeme hodnotit výkon kampaní vašich klientů. Nemusíte se tak bát, že by klienti, kterým běží kampaně na Black Friday třeba celý měsíc, měli nějakou výhodu. Každou kampaň, i tu, která trvá třeba jenom jeden den, má smysl přihlásit.

Jak se přihlásit

Přihlášení je opravdu jednoduché. Stačí se prokliknou na formulář níže na našem webu, a to do 3. prosince 2023.

Dva vítěze vyhlásíme do 17. prosince 2023. Obdrží od nás skvělé ceny a sepíšeme s nimi Case study, kterou zveřejníme na našem blogu. Mrkněte na kompletní pravidla.

O co se soutěží

Výherci se – jak už je tomu u našich výzev zvykem – mohou těšit na hodnotnou odměnu. Vítězné kampaně navíc odprezentujeme na blogu i sociálních sítích Seznamu a výhercům bude pochopitelně náležet i titul profíků na nejlepší Black Friday strategii v Skliku. Ten obdrží také písemně v podobě diplomu.

Zajímá vás, o co jsme soutěžili dříve? V minulé výzvě na téma „Namíchejte si originální letní cílení” jsme si pro naše výherce připravili sady na míchání koktejlů.

Sdílet na sítích