Zaskórujte u svých zákazníků s produktovou inzercí

Chcete své zboží nabídnout lidem, kteří se o něj skutečně zajímají? Vyzkoušejte produktovou inzerci od Seznamu. Jde o propracovaný reklamní balíček, se kterým vaše produkty vyniknou v záplavě konkurence. Díky tomu se vám objednávky budou jen hrnout.

Na internetu se pohybují miliony lidí, kteří chtějí koupit určitý produkt. Velmi často na internetu hledají, jak zboží vypadá, které e-shopy ho nabízejí nebo kde ho lze pořídit za nejnižší cenu. S produktovou inzercí hravě zasáhnete právě tyto aktivně nakupující uživatele.

Co vám produktová inzerce přinese?

  • Zboží inzeráty zvýší počet vašich objednávek a vaše obraty tak jednoduše porostou. Kampaně navíc můžete spravovat v jednom rozhraní.
  • S produktovou inzercí oslovíte až 64 % aktivně nakupujících ve vyhledávací síti, na srovnávači Zboží.cz a v dalších službách Seznamu.
  • Zatímco konkurence spoléhá na stále stejné metody, vy můžete díky produktové inzerci získat konkurenční výhodu.
  • Vaše produkty se budou zobrazovat pouze v důvěryhodném prostředí a na kvalitních webech, které nejsou přehlcené reklamami.

V současné vysoce konkurenční době době musí e-shopy hledat stále nové cesty, jak efektivně oslovit co největší počet zákazníků. A my jsme rádi, že jim můžeme nabídnout řešení, které přináší reálné výsledky.

Kde zákazníci vaše produkty uvidí?

Zboží inzeráty se zobrazí napříč Vyhledáváním a službami Seznamu. Mrkněte, jaké možnosti vám produktová inzerce nabízí.

  • Vyhledávání na Seznamu

Vaše produkty se zobrazí hned nad TOP pozicí textových inzerátů Sklik.cz nebo vedle nich. Mohou mít podobu karuselu, a tak lidem představíte ještě více produktů.

  • Cenový srovnávač Zboží.cz 

Spousta nakupujících se řídí cenou a zajímá je také spolehlivost konkrétního e-shopu. Pro ně máme cenový srovnávač Zboží.cz, ve kterém můžete svou nabídku také nechat vyniknout.

  • Obrázky.cz a Sbazar.cz

Ukažte své produkty i lidem, kteří se poohlíží po bazarové alternativě. Nebo si už vybrali konkrétní produkt, ale ještě si chtějí prohlédnout jeho barevné varianty. Tyto uživatele spolehlivě oslovíte ve službách Obrázky.cz a Sbazar.cz.

TIP: Přidejte do produktové inzerce také dynamický banner a dynamický retargeting. Zasáhnete tak i „náhodné kolemjdoucí“ a potenciální zákazníky, kteří už na vašem webu byli, ale třeba je v průběhu objednávky jen vyrušil telefon. S využitím těchto možností můžete oslovit až 95 % české internetové populace.

Sdílet na sítích