Sklik výzva: Rozjeďte to s dynamickým bannerem
Hledáte další způsob, jak v Skliku upoutat pozornost potenciálních zákazníků? Možná už jste použili kombinované reklamy, video nebo bannery, ale co takový dynamický banner?
Začátkem minulého měsíce jsme vyhlásili poslední letošní Sklik výzvu. Tentokrát jsme hledali specialistu, který umí nejlépe zvládnout kampaně ve vánočním období. A jsme moc rádi, že se přihlásilo velké množství specialistů s různými přístupy k Black Friday strategiím v Skliku.
O vítězích Sklik výzvy rozhodovala odborná porota, která hodnotila následující:
V letošní Black Friday výzvě jsme si pro vás připravili dva krásné balíčky plné dobrot a skvělého pití s vánoční tématikou.
Výhercům gratulujeme a smekáme čepice před jejich dovednostmi i nasazením. A vám ostatním držíme palce při další Sklik výzvě.
Sledujte náš blog pro více informací. Brzy doplníme další podrobnosti včetně případových studií vítězných kampaní.
Děkujeme vám za vaši celoroční práci a za to, že se tak aktivně zapojujete do našich Sklik výzev. Přejeme vám krásné svátky a vychytaný rok 2024.
Za Sklik výzvu Jan Zvolánek a Jakub Loula