Začátkem minulého měsíce jsme vyhlásili poslední letošní Sklik výzvu. Tentokrát jsme hledali specialistu, který umí nejlépe zvládnout kampaně ve vánočním období. A jsme moc rádi, že se přihlásilo velké množství specialistů s různými přístupy k Black Friday strategiím v Skliku.
Jak jsme vaše Black Friday strategie posuzovali?
O vítězích Sklik výzvy rozhodovala odborná porota, která hodnotila následující:
Originalitu, kreativitu a efektivitu strategie
Práci s jednotlivými typy cílení
Práci se strukturou kampaní a sestav
O co jsme soutěžili?
V letošní Black Friday výzvě jsme si pro vás připravili dva krásné balíčky plné dobrot a skvělého pití s vánoční tématikou.
Kdo se výzvy zhostil nejlépe?
Zlatomíra Fabíková: agentura bV24 s.r.o. s klientem SKINSO s.r.o.
Ondřej Vlach: agenturaNetroot s klientem Anareuss.r.o.
Výhercům gratulujeme a smekáme čepice před jejich dovednostmi i nasazením. A vám ostatním držíme palce při další Sklik výzvě.
Sledujte náš blog pro více informací. Brzy doplníme další podrobnosti včetně případových studií vítězných kampaní.
Děkujeme vám za vaši celoroční práci a za to, že se tak aktivně zapojujete do našich Sklik výzev. Přejeme vám krásné svátky a vychytaný rok 2024.
Akviziční kampaně v obsahové síti pomáhají značkám růst a získat nové zákazníky. Právě schopnost zaujmout nové publikum, chytře zacílit a efektivně pracovat s formáty jsme sledovali v rámci další Sklik výzvy. A kdo si vedl nejlépe?
Léto se blíží, ale než vyrazíte na dovolenou, využijte příležitosti zazářit v další Sklik výzvě. Tentokrát se zaměříme na akviziční kampaně v obsahové síti. Přihlaste se, předveďte svůj talent a vyhrajte třeba dárkovou kartu do vyhlášených restaurací.
Dynamický banner patří mezi sklikové formáty, které rozhodně mají co nabídnout. I proto se stal hlavním tématem první letošní Sklik výzvy. A ukázalo se, že se s ním dají vytvořit strategie, které oslovily nejen správná publika, ale i porotu. Kdo v soutěži nejvíc zazářil tentokrát?
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.