Sklik výzva: Nejlepší Black Friday strategie má vítěze
Závěr roku patřil tradičně Black Friday a agentury stály před poslední letošní Sklik výzvou, ukázat tu nejlepší strategii v hlavní nákupní sezóně. Jak si s ní poradili a kdo se stal vítězem?
Začátkem minulého měsíce jsme vyhlásili poslední letošní Sklik výzvu. Tentokrát jsme hledali specialistu, který umí nejlépe zvládnout kampaně ve vánočním období. A jsme moc rádi, že se přihlásilo velké množství specialistů s různými přístupy k Black Friday strategiím v Skliku.
O vítězích Sklik výzvy rozhodovala odborná porota, která hodnotila následující:
V letošní Black Friday výzvě jsme si pro vás připravili dva krásné balíčky plné dobrot a skvělého pití s vánoční tématikou.

Výhercům gratulujeme a smekáme čepice před jejich dovednostmi i nasazením. A vám ostatním držíme palce při další Sklik výzvě.
Sledujte náš blog pro více informací. Brzy doplníme další podrobnosti včetně případových studií vítězných kampaní.
Děkujeme vám za vaši celoroční práci a za to, že se tak aktivně zapojujete do našich Sklik výzev. Přejeme vám krásné svátky a vychytaný rok 2024.
Za Sklik výzvu Jan Zvolánek a Jakub Loula