Sklik výzva na téma „Nejlepší Black Friday strategie” zná své vítěze

14. prosince 2023

Začátkem minulého měsíce jsme vyhlásili poslední letošní Sklik výzvu. Tentokrát jsme hledali specialistu, který umí nejlépe zvládnout kampaně ve vánočním období. A jsme moc rádi, že se přihlásilo velké množství specialistů s různými přístupy k Black Friday strategiím v Skliku. 

Jak jsme vaše Black Friday strategie posuzovali?

O vítězích Sklik výzvy rozhodovala odborná porota, která hodnotila následující:

  • Originalitu, kreativitu a efektivitu strategie 
  • Práci s jednotlivými typy cílení
  • Práci se strukturou kampaní a sestav 

O co jsme soutěžili?

V letošní Black Friday výzvě jsme si pro vás připravili dva krásné balíčky plné dobrot a skvělého pití s vánoční tématikou.

Kdo se výzvy zhostil nejlépe?

  • Zlatomíra Fabíková: agentura bV24 s.r.o. s klientem SKINSO s.r.o.
  • Ondřej Vlach: agentura Netroot s klientem Anareus s.r.o.

Výhercům gratulujeme a smekáme čepice před jejich dovednostmi i nasazením. A vám ostatním držíme palce při další Sklik výzvě.

Sledujte náš blog pro více informací. Brzy doplníme další podrobnosti včetně případových studií vítězných kampaní.

Děkujeme vám za vaši celoroční práci a za to, že se tak aktivně zapojujete do našich Sklik výzev. Přejeme vám krásné svátky a vychytaný rok 2024.

Za Sklik výzvu Jan Zvolánek a Jakub Loula

Sdílet na sítích