Začátkem minulého měsíce jsme vyhlásili poslední letošní Sklik výzvu. Tentokrát jsme hledali specialistu, který umí nejlépe zvládnout kampaně ve vánočním období. A jsme moc rádi, že se přihlásilo velké množství specialistů s různými přístupy k Black Friday strategiím v Skliku.
Jak jsme vaše Black Friday strategie posuzovali?
O vítězích Sklik výzvy rozhodovala odborná porota, která hodnotila následující:
Originalitu, kreativitu a efektivitu strategie
Práci s jednotlivými typy cílení
Práci se strukturou kampaní a sestav
O co jsme soutěžili?
V letošní Black Friday výzvě jsme si pro vás připravili dva krásné balíčky plné dobrot a skvělého pití s vánoční tématikou.
Kdo se výzvy zhostil nejlépe?
Zlatomíra Fabíková: agentura bV24 s.r.o. s klientem SKINSO s.r.o.
Ondřej Vlach: agenturaNetroot s klientem Anareuss.r.o.
Výhercům gratulujeme a smekáme čepice před jejich dovednostmi i nasazením. A vám ostatním držíme palce při další Sklik výzvě.
Sledujte náš blog pro více informací. Brzy doplníme další podrobnosti včetně případových studií vítězných kampaní.
Děkujeme vám za vaši celoroční práci a za to, že se tak aktivně zapojujete do našich Sklik výzev. Přejeme vám krásné svátky a vychytaný rok 2024.
Agentura Netroot, vítěz naší poslední Sklik výzvy, pro svého klienta – e-shop Anareus – v relativně krátkém čase připravila slevovou Black Friday kampaň, ve které využila retargeting, dynamický retargeting a dynamický banner. Pojďte se s námi podívat, který z formátů e nejvíce osvědčil.
Poměřte své síly v různých sezónních a celoročních úkolech, které prověří zkušenosti vašich PPC specialistů s reklamním systémem Sklik. Vítězem se stane agentura s nejvíce body podle hodnotících kritérií. A co můžete vyhrát? První místo získá speciální cenu, kterou zveřejníme na Sklik expert fóru 2024. A agentury, co obsadí druhé a třetí místo, budou odměněné hodnotným dárkem, který jim zpříjemní pracovní den.
Vlastní seznamy zákazníků využijete pro vytvoření reklamy na míru pro věrné klienty, kteří už u vás v minulosti nakupovali. Přečtěte si, jak je agentura Placement využila v kampani pro společnost ALPINE PRO. Ukážeme vám, jakou strategii agentura zvolila, jak probíhala optimalizace, ale hlavně, jaké výsledky kampaň přinesla.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.