Realitní trh je dynamické a konkurenční odvětví, kde jednu z klíčových rolí v úspěchu hraje znalost inzertních portálů a jejich nástrojů. Makléři si musí udržovat přehled o trendech na trhu, aby měli náskok před konkurencí a mohli svým klientům poskytovat kvalitní služby. Pojďme si představit nabídku školení a individuálních konzultací, které realitním kancelářím nabízejí Sreality.cz
V Sreality.cz neustále pracujeme na tom, abychom našim inzerentům nabízeli nové možnosti, které podpoří jejich prodeje. To samozřejmě platí i pro realitní kanceláře, se kterými chceme podělit o tipy, jak z inzerce na našem portálu dostat maximum, a to prostřednictvím týmových školení i individuálních konzultací. Právě takové školení totiž může vytvořit rozdíl mezi průměrným a vynikajícím realitním makléřem.
Naše know-how vám rádi předáme skrze školení, které pro vás vytvoříme na míru, ale třeba i na poradě přímo ve vaší realitní kanceláři. Další možností je konzultace, během které vám náš konzultant nebo obchodník předá individuální rady a doporučení. Na jaké oblasti se v rámci školení zaměřujeme?
Samotné zadání inzerce
Naučíte se, jak vytvářet inzeráty, které zaujmou, a na jaké detaily si naopak dát pozor. Představíme vám všechny náležitosti nabídky, která prodává.
Vyhledávání a filtrování
Ukážeme vám, jak maximálně využít možnosti přizpůsobení inzerátů prostřednictvím pokročilých filtrů a vyhledávacích funkcí. Zároveň vás seznámíme s užitečnými tipy z praxe.
Rád bych poděkoval Petře Váňové a Renátě Bednářové za jejich školení, které přineslo týmu nadhled nad možnostmi, jak na Seznam.cz mohou nastavit marketingové kampaně. Díky jejich perfektně připravené prezentaci majitelé jednotlivých poboček kompletně pochopili všechny nabízené funkcionality a začali rovnou s implementací nových efektivních kampaní. Nyní, o dva měsíce později, dostávám zpětné vazby od majitelů týmů, že sklízí plody v podobě zvýšeného počtu nových leadů na klienty.
Analýza výsledků
Společně se podíváme na to, jak pravidelně analyzovat statistiky a reakce na inzeráty. Právě na základě dat můžete průběžně zdokonalovat strategii inzerce.
Využití reklamních produktů
Zjistíte, jak kombinovat různé reklamní produkty v rámci služby Sreality.cz i mimo ni. Díky tomu bude mít vaše inzerce vyšší dosah a bude lépe fungovat.
Školení bylo velmi dobře připravené, jasně strukturované a srozumitelně podané. Detailní představení možností využití reklamních formátů na Sreality.cz pomohlo našim franšízantům v lepší orientaci při plánování jejich dlouhodobých kampaní. Věříme, že jim podobná školení do budoucna přinesou lepší obchodní výsledky. Zároveň oceňujeme představení novinek a nových nástrojů pro příští rok.
Realitní kanceláře, které investují do vzdělávání svých makléřů, získávají konkurenční výhodu. A jejich lidé si z našich skolení odnášejí nejen nové znalosti a dovednosti, které mohou okamžitě uplatnit v praxi, ale i motivací k dalšímu rozvoji.
Chcete naplno využívat potenciál inzerce na Sreality.cz? Rádi vám pomůžeme. Napište nám na info@sreality.cz a společně se dohodneme na konkrétní podobě vašeho školení.
Jarní online workshop Sreality.cz byl opět nabitý zajímavými i praktickými informacemi, které využijete v praxi. Pokud i vás zajímají trendy v oblasti realit a jejich inzerování, mrkněte na rekapitulaci setkání a záznamy jednotlivých prezentací.
Jak by měl vypadat ideální inzerát na Sreality.cz? Jaké informace v něm uvést a jak ho vylepšit? A jak se odlišit od konkurence? Máme pro vás tipy, díky kterým svůj inzerát jednoduše vyšperkujete, zájemcům sdělíte to, co je nejvíc zajímá, a tím zvýšíte šanci, že nemovitost prodáte.
Podle čeho si lidé vybírají realitní kancelář a jaké nástroje pro srovnání cen nemovitostí používají? Na to se zaměřil průzkum STEM/MARK. A vyplynulo z něj mimo jiné i to, že nejnavštěvovanějším českým online realitním portálem jsou Sreality.cz.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.