Rozšiřujeme propojení Skliku a Zboží.cz, tentokrát ve zpracování konverzí, díky kterému bude jejich počet přesněji odrážet jejich skutečný objem. Kdy změny nastanou a jak se u projeví u vašich kampaní?
V případě, že nejste e-shop a nevyužíváte Zboží.cz, změna se vašeho účtu nedotýká.
Deduplikujeme konverze mezi Sklikem a Zbožím
V případě, že se uživatel před provedením objednávky proklikne přes reklamu Skliku i nabídku ve Zboží, konverzi si dnes přičítá kampaň v Skliku i kampaň Zboží.cz. Nově se konverze přičte pouze poslednímu zdroji (kampani). Podobně jako se konverze přičte pouze poslední kampani Skliku v případě, když se uživatel před konverzí proklikne z více různých reklam nebo kampaní. Díky deduplikaci pak v Skliku a Zboží uvidíte méně konverzí, které však lépe odráží skutečnost.
Deduplikace bude fungovat pouze v případě, že využíváte jednotný konverzní kód (identifikující účet Skliku i provozovnu Zboží.cz).
Měření opakovaných objednávek
Ve chvíli, kdy po prokliku na nabídku provede zákazník ve Zboží.cz více než jednu objednávku, započte se reálný počet konverzí. Měření konverzí Zboží.cz tak přizpůsobíme službám Sklik.cz, a dokonce i Google Ads. Úprava může mít vliv právě i na zvýšení počtu naměřených objednávek.
Umíme změřit cross-device konverze
U Zboží inzerátů a produktovém detailu na Zboží.cz nově umíme změřit konverze přihlášených uživatelů, když k nim dojde na jiném zařízení, což přispěje k růstu vašich konverzí právě na Zboží.cz.
Jak se změna počtu konverzí projeví ve vašem účtu?
Pro každý účet jsou konverzní změny velmi individuální. Záleží třeba na délce rozhodovacího procesu zákazníků ve vašem oboru. Ve většině případů se pohybují takto:
Měřit kampaně novým způsobem budeme od 6. května 2024. Od tohoto data budete moci pozorovat případné změny v počtu naměřených konverzí.
Pro úplnost připomínáme, že kampaně Zboží.cz, které využívají ceny za proklik nastavované v Skliku, máte možnost vyhodnocovat pomocí patřičných metrik přímo v jeho rozhraní. Více informací se dočtete v nápovědě.
Za týmy Skliku a Zboží.cz David Velechovský a Jakub Trefilík
Značka Manutan na Zboží.cz inzeruje přes 70 000 produktů. Výrobce vybavení pro průmyslovou výrobu, sklady, dílny a kanceláře si přál oslovit více relevantních zákazníků. To se podařilo díky zařazení většiny nabídek do kategorií Zboží.cz.
Být vidět je pro každý e-shop základem úspěchů. A ví to i náš klient decoDoma. Proto jsme společně podnikli několik kroků, kterými jsme během relativně krátké doby výrazně zlepšili dohledatelnost jeho produktů na Zboží.cz. A postup jsme pro vás sepsali do případové studie.
Jak na úspěšné online kampaně bez cookies třetích stran? Stačí si vybrat to správné cookieless cílení od Seznamu. To je hlavní sdělení naší podzimní kampaně, jejímž hlavním (anti)hrdinou je kočkopes – symbol kampaní, které nepřinášejí očekávané výsledky.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.