V Skliku máte nově k dispozici rozšíření reklam na úrovni účtu. Zadaná rozšíření se aplikují napříč všemi kampaněmi, ve kterých nejsou rozšíření specifikována jinak. Kterých rozšíření se novinka týká a jaká z nich vám nastaví sám Sklik?
V knihovně rozšíření reklam na úrovni účtu, kterou nově najdete ve vašem účtu Skliku v záložce Nastavení, můžete nově zadávat tato rozšíření:
Popisky
Sklik odkazy
Telefonní číslo
Adresa firmy
Proč jsme rozšíření reklam zavedli?
Novinka vám usnadní nastavení vyhledávacích kampaní a zároveň minimalizuje riziko vzniku chyb. A pokud se o rozšíření nechcete starat, systém je jednoduše nastaví ze vás.
Sklik vám pomůže se zadáním rozšíření
Pokud do 12. června 2024 nebudete mít v knihovně rozšíření na úrovni účtu zadaná, nastaví je za vás Sklik sám. Vytvořeny budou podle tohoto klíče:
Popisky – čtyři nejpoužívanější z úrovně kampaní
Sklik odkazy – šest nejpoužívanějších z úrovně kampaní
Telefonní číslo – nejpoužívanější telefonní číslo z nastavení kampaní
Adresa firmy – adresa nejčastěji použité pobočky
Jsem rád, že díky možnosti zadávat rozšíření na úrovni účtu zrychlujeme specialistům práci při nastavování kampaní. Navíc plánujeme možnosti nastavení na této úrovni do budoucna ještě rozšířit, abyste se místo klikání po jednotlivých kampaních mohli více soustředit výkon a strategii účtu.
Pokud byste chtěli využívat jiná než výše uvedená rozšíření, můžete si je do daného dne nastavit podle sebe. I po 12. červnu si je samozřejmě můžete upravit na jakákoliv jiná, případně si v nastavení vybraných kampaní zvolit, aby se v nich vybrané rozšíření neaplikovalo (platí jen pro adresu a telefonní číslo).
Za tým Skliku David Velechovský a Stanislav Plecitý
12. listopadu 2024 rozšíříme technologii měření konverzí Skliku a Zboží.cz. Systém zvládne doměřit více konverzí a budete tak mít přesnější přehled o výkonu vašich kampaní na Seznamu a jeho partnerské síti. V čem změna spočívá a jak se projeví ve vašem účtu?
Svět digitálního marketingu se neustále vyvíjí a přináší nové nástroje, které umožňují inzerentům lépe oslovovat svou cílovou skupinu a efektivněji spravovat své kampaně. Jedním z těchto nástrojů je Samba.ai, platforma pro automatizaci marketingu, která využívá pokročilé umělé inteligence k personalizaci komunikace a zlepšení interakce s klienty. Samba.ai nově nabízí využití retargetingu Skliku. Co to přesně znamená a jaké výhody z toho plynou?
Nová cílení vám pomohou snadno oslovit fanoušky podcastů nebo potenciální zaměstnance. Publika jsou dostupná v Skliku i RTB. Na jaká podcastová témata nebo pracovní pozice můžete v naší obsahové síti nově cílit a jak tato publika nejlépe využít?
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.