Jsem rád, že díky možnosti zadávat rozšíření na úrovni účtu zrychlujeme specialistům práci při nastavování kampaní. Navíc plánujeme možnosti nastavení na této úrovni do budoucna ještě rozšířit, abyste se místo klikání po jednotlivých kampaních mohli více soustředit výkon a strategii účtu.
Novinka v Skliku: Rozšíření pro vyhledávací kampaně nastavíte na jednom místě
V Skliku máte nově k dispozici rozšíření reklam na úrovni účtu. Zadaná rozšíření se aplikují napříč všemi kampaněmi, ve kterých nejsou rozšíření specifikována jinak. Kterých rozšíření se novinka týká a jaká z nich vám nastaví sám Sklik?
V knihovně rozšíření reklam na úrovni účtu, kterou nově najdete ve vašem účtu Skliku v záložce Nastavení, můžete nově zadávat tato rozšíření:
- Popisky
- Sklik odkazy
- Telefonní číslo
- Adresa firmy
Proč jsme rozšíření reklam zavedli?
Novinka vám usnadní nastavení vyhledávacích kampaní a zároveň minimalizuje riziko vzniku chyb. A pokud se o rozšíření nechcete starat, systém je jednoduše nastaví ze vás.
Sklik vám pomůže se zadáním rozšíření
Pokud do 12. června 2024 nebudete mít v knihovně rozšíření na úrovni účtu zadaná, nastaví je za vás Sklik sám. Vytvořeny budou podle tohoto klíče:
- Popisky – čtyři nejpoužívanější z úrovně kampaní
- Sklik odkazy – šest nejpoužívanějších z úrovně kampaní
- Telefonní číslo – nejpoužívanější telefonní číslo z nastavení kampaní
- Adresa firmy – adresa nejčastěji použité pobočky
Pokud byste chtěli využívat jiná než výše uvedená rozšíření, můžete si je do daného dne nastavit podle sebe. I po 12. červnu si je samozřejmě můžete upravit na jakákoliv jiná, případně si v nastavení vybraných kampaní zvolit, aby se v nich vybrané rozšíření neaplikovalo (platí jen pro adresu a telefonní číslo).
Za tým Skliku David Velechovský a Stanislav Plecitý