Jaro v Skliku proběhlo ve znamení setkávání. S Ověřenými agenturami a freelancery jsme se sešli dokonce šestkrát, a to v pěti městech po celém Česku. Jaká témata se na výjezdech do regionů a dvou setkáních v Praze probírala?
I když jsme s našimi Ověřenými agenturami i freelancery v pravidelném kontaktu, nemáme – kvůli pracovním povinnostem i vzdálenosti – příliš příležitostí se potkávat naživo a ve větším počtu. Proto v průběhu března a dubna náš tým vyrazil na sklikovou „šňůru“ po regionech se zastávkami v Ostravě, Brně, Českých Budějovicích a Hradci Králové. A samozřejmě jsme nezapomněli ani na pražské Ověřené agentury a freelancery, se kterými jsme se setkali rovnou dvakrát.
Hlavním tématem setkání byl plánovaný konec cookies třetích stran, který ovlivní celý digitální trh. Proto jsme hostům představili řešení, která jim a jejich klientům pomohou se na velkou změnu připravit. Probrali jsme také novinky v Skliku a produktové inzerci na Seznamu nebo ty nejzajímavější produkty a služby, které Seznam klientům nabízí nad rámec PPC kampaní.
Celkem jsme na akcích, které probíhaly v kavárnách a přednáškových nebo coworkingových prostorech, přivítali téměř 160 hostů z celé republiky. Pojďte se s námi podívat na to, co zaznělo v přednáškách, které jsme si pro agentury a freelancery přichystali.
Konec cookies třetích stran se blíží. Jak se na něj připravit?
Úvodní vystoupení se zaměřilo na plánované ukončení podpory cookies třetích stran v prohlížeči Google Chrome. To s sebou přinese ztrátu uživatelských dat, na kterých stojí retargetingové kampaně. Proto jsme se společně podívali na to, jak se na cookieless dobu připravit, proč je důležité motivovat uživatele k přihlašování a jaká cílení využívat pro zachování zisků z reklamy. I když Google termín konce cookies posunul na začátek příštího roku, platí, že štěstí přeje připraveným.
Více informacío budoucnosti bez cookies třetích stran naleznete na našem novém webu, kde shromažďujeme a pravidelně aktualizujeme informace pro inzerenty i majitele obsahových webů.
Jak vylepšujeme produktovou inzerci na Seznamu?
Produktová inzerce na Seznamu je jedním z nejkonverznějších marketingových kanálů a e-shopům přináší skvělé výsledky. V Seznamu už přes dva roky pracujeme na sjednocení inzerce Skliku a Zboží.cz do jednoho rozhraní s cílem dosáhnout jednodušší a přehlednější správy kampaní. V přednášce zazněly jednak tipy, jak produktovou inzerci využívat na maximum, ale také novinky, kterými chceme produktovou inzerci vylepšovat v průběhu letošního roku.
Seznam jako komplexní mediální dům a nejsilnější český zdroj nových zákazníků
Inzertní portfolio Seznamu zdaleka nezahrnuje jen PPC kampaně. Zákazníkům i agenturám naopak kromě obrovského zásahu nabízíme celou řadu dalších zajímavých služeb a produktů – nově třeba i offline reklamu v printu, a to konkrétně v deníku Právo a jeho přílohách. Díky tomu u nás stále častěji vznikají komplexní kampaně, které zahrnují celou řadu kanálů, a tím mohou oslovit ještě více potenciálních zákazníků. A skvělé je, že je všechny najdete pod jednou střechou.
Sklik jako nástroj na podporu značky
Silná značka má větší potenciál překonat nejrůznější nástrahy trhu, mezi které patří i konec cookies třetích stran. Proto se do budování brandu vyplatí investovat. I když se výsledky nedostaví okamžitě, v dlouhodobém horizontu se investice vrátí. Svou značku samozřejmě klienti mohou podpořit i prostřednictvím PPC kampaní v Skliku a v přednášce zaznělo, jak na to.
Fotogalerie: Momentky z Prahy a Hradce Králové
Máme radost, že jsme se s hosty z různých koutů republiky mohli setkat. Věříme, že pro agentury i freelancery bylo společně strávené odpoledne přínosné, a těšíme se na další setkání.
Počínaje 1. srpnem 2024 bude pro správné fungování konverzních a retargetingových kódů Seznamu nutné, aby obsahovaly parametr consent s hodnotou 1. Skrze tento parametr inzerenti předávají Seznamu informaci, zda uživatel vyjádřil souhlas s cílenou reklamou nebo měřením konverzí.
V posledních týdnech se společně s našimi kolegy intenzivně věnujeme přípravě na cookieless budoucnost. Pozornost samozřejmě věnujeme i agenturám, abychom poskytli nejlepší možnou podporu nejen jim, ale hlavně jejich klientům. Podívejte se s námi, jaká témata se řešila na pražském setkání 11. dubna.
Sklik neustále inovuje své služby, a proto v něm Lookalike cílení můžete nově založit i na základě e-mailových adres. Novinka vám umožní přesné cílení kampaní i v cookieless době. Přesnost a efektivitu cílených kampaní zajišťuje pokročilé strojové učení.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.