Jaro v Skliku proběhlo ve znamení setkávání. S Ověřenými agenturami a freelancery jsme se sešli dokonce šestkrát, a to v pěti městech po celém Česku. Jaká témata se na výjezdech do regionů a dvou setkáních v Praze probírala?
I když jsme s našimi Ověřenými agenturami i freelancery v pravidelném kontaktu, nemáme – kvůli pracovním povinnostem i vzdálenosti – příliš příležitostí se potkávat naživo a ve větším počtu. Proto v průběhu března a dubna náš tým vyrazil na sklikovou „šňůru“ po regionech se zastávkami v Ostravě, Brně, Českých Budějovicích a Hradci Králové. A samozřejmě jsme nezapomněli ani na pražské Ověřené agentury a freelancery, se kterými jsme se setkali rovnou dvakrát.
Hlavním tématem setkání byl plánovaný konec cookies třetích stran, který ovlivní celý digitální trh. Proto jsme hostům představili řešení, která jim a jejich klientům pomohou se na velkou změnu připravit. Probrali jsme také novinky v Skliku a produktové inzerci na Seznamu nebo ty nejzajímavější produkty a služby, které Seznam klientům nabízí nad rámec PPC kampaní.
Celkem jsme na akcích, které probíhaly v kavárnách a přednáškových nebo coworkingových prostorech, přivítali téměř 160 hostů z celé republiky. Pojďte se s námi podívat na to, co zaznělo v přednáškách, které jsme si pro agentury a freelancery přichystali.
Konec cookies třetích stran se blíží. Jak se na něj připravit?
Úvodní vystoupení se zaměřilo na plánované ukončení podpory cookies třetích stran v prohlížeči Google Chrome. To s sebou přinese ztrátu uživatelských dat, na kterých stojí retargetingové kampaně. Proto jsme se společně podívali na to, jak se na cookieless dobu připravit, proč je důležité motivovat uživatele k přihlašování a jaká cílení využívat pro zachování zisků z reklamy. I když Google termín konce cookies posunul na začátek příštího roku, platí, že štěstí přeje připraveným.
Více informacío budoucnosti bez cookies třetích stran naleznete na našem novém webu, kde shromažďujeme a pravidelně aktualizujeme informace pro inzerenty i majitele obsahových webů.
Jak vylepšujeme produktovou inzerci na Seznamu?
Produktová inzerce na Seznamu je jedním z nejkonverznějších marketingových kanálů a e-shopům přináší skvělé výsledky. V Seznamu už přes dva roky pracujeme na sjednocení inzerce Skliku a Zboží.cz do jednoho rozhraní s cílem dosáhnout jednodušší a přehlednější správy kampaní. V přednášce zazněly jednak tipy, jak produktovou inzerci využívat na maximum, ale také novinky, kterými chceme produktovou inzerci vylepšovat v průběhu letošního roku.
Seznam jako komplexní mediální dům a nejsilnější český zdroj nových zákazníků
Inzertní portfolio Seznamu zdaleka nezahrnuje jen PPC kampaně. Zákazníkům i agenturám naopak kromě obrovského zásahu nabízíme celou řadu dalších zajímavých služeb a produktů – nově třeba i offline reklamu v printu, a to konkrétně v deníku Právo a jeho přílohách. Díky tomu u nás stále častěji vznikají komplexní kampaně, které zahrnují celou řadu kanálů, a tím mohou oslovit ještě více potenciálních zákazníků. A skvělé je, že je všechny najdete pod jednou střechou.
Sklik jako nástroj na podporu značky
Silná značka má větší potenciál překonat nejrůznější nástrahy trhu, mezi které patří i konec cookies třetích stran. Proto se do budování brandu vyplatí investovat. I když se výsledky nedostaví okamžitě, v dlouhodobém horizontu se investice vrátí. Svou značku samozřejmě klienti mohou podpořit i prostřednictvím PPC kampaní v Skliku a v přednášce zaznělo, jak na to.
Fotogalerie: Momentky z Prahy a Hradce Králové
Máme radost, že jsme se s hosty z různých koutů republiky mohli setkat. Věříme, že pro agentury i freelancery bylo společně strávené odpoledne přínosné, a těšíme se na další setkání.
Jak na úspěšné online kampaně bez cookies třetích stran? Stačí si vybrat to správné cookieless cílení od Seznamu. To je hlavní sdělení naší podzimní kampaně, jejímž hlavním (anti)hrdinou je kočkopes – symbol kampaní, které nepřinášejí očekávané výsledky.
Počínaje 1. srpnem 2024 bude pro správné fungování konverzních a retargetingových kódů Seznamu nutné, aby obsahovaly parametr consent s hodnotou 1. Skrze tento parametr inzerenti předávají Seznamu informaci, zda uživatel vyjádřil souhlas s cílenou reklamou nebo měřením konverzí.
V posledních týdnech se společně s našimi kolegy intenzivně věnujeme přípravě na cookieless budoucnost. Pozornost samozřejmě věnujeme i agenturám, abychom poskytli nejlepší možnou podporu nejen jim, ale hlavně jejich klientům. Podívejte se s námi, jaká témata se řešila na pražském setkání 11. dubna.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.