Jiří Udatný: Sociodemografie aneb Posuňte digitální marketing na novou úroveň

5. června 2024

Sociodemografické cílení patří mezi nejstarší typy cílení vůbec. I proto se často využívá v offline reklamě. Dává smysl se sociodemografickými daty počítat i v roce 2024? To zjistíte v přednášce Jiřího Udatného, který v Seznamu řídí divizi Identity a uživatelského profilu.

Každý marketér, ať už se věnuje online, nebo offline komunikaci, chce rozumět své cílovce. A k tomu, abychom svou cílovou skupinu co nejlépe poznali, potřebujeme právě kvalitní data. Podle globálního průzkumu 2024 State of Marketing Report ale sociodemografické údaje své cílovky zná jen 42 % marketérů. Jak je to možné? To je jen jedna z otázek, na které Jirka ve své přednášce hledá odpovědi.

Zajímají vás novinky v Skliku? Pak nesmíte vynechat přednášku Davida Velechovského.

Sdílet na sítích