Seznam Brand Studio opět boduje. V Native Advertising Awards získalo nejvíce zlatých medailí

Veronika Geltner 17. června 2024

Seznam Brand Studio znovu potvrzuje svou silnou pozici na celosvětové mapě nativní reklamy. V největší mezinárodní soutěži Native Advertising Awards získalo celou řadu prestižních ocenění. Ceny za nejlepší práci v oboru se vyhlašovaly v dánské Kodani, odkud si Andy Sitta s kolegy odvážejí čtrnáct cen. Zlaté medaile reklamní studio získalo hned v šesti kategoriích, tentokrát například za nejlepší užití online médií nebo nejlepší nativní B2C kampaň.

Seznam Brand Studio šlo do boje o medaile s patnácti nominacemi a čtrnáct z nich jich proměnilo v cenné kovy. Odborná porota ocenila špičkovou práci týmu zkušených tvůrců obsahu, editorů, projektových manažerů, analytiků, grafiků, kodérů a marketingových stratégů pod vedením Andyho Sitty.

V porovnání se zahraniční konkurencí jsme na trh nativní reklamy vstupovali dost pozdě. Proto mi přijde úžasné, jak rychle jsme dokázali srovnat krok. Za poslední čtyři roky, co Seznam Brand Studio oficiálně funguje, jsme pro partnery připravili přes tisíc kampaní na klíč. Je strašně povzbuzující vidět, že i reklama, která lidi neobtěžuje, může mít skvělé byznysové výsledky a pomáhat značkám růst,“ raduje se z vítězství Andy Sitta a dodává, že ocenění pro celý jeho tým znamená ohromnou motivaciMy jsme rozhodně odhodlaní v naší misi pokračovat a nadále posouvat způsob, jak reklama může vypadat. Chceme zvedat laťku pro celý trh, nejen pro ten český. Ve výsledku k tomu nepotřebujeme ani astronomické rozpočty, ale spíše odvahu dělat věci trochu jinak.“  

Seznam Brand Studio v loňském roce pracovalo na 480 projektech, které vygenerovaly přes 17 milionů zobrazení, 700 tisíc prokliků na klientské stránky. Dařilo se například formátu Seznam Native, Seznam Advertorial nebo nejnovějšímu Seznam Talks.

„Pokud jde o nativní reklamu, v tuto chvíli není nikdo na vyšší úrovni ani na stejné úrovni jako Seznam Brand Studio. Je přímo úžasné, čeho je Seznam při získávání ocenění schopen dosáhnout i s mnohem menšími rozpočty než někteří jeho mnohem větší konkurenti. Je to nádherný příklad toho, jak si kreativita dává rozpočty k snídani. Už se nemůžu dočkat, až uvidím přihlášky podané Seznamem příští rok,“ říká Jesper Laursen, zakladatel Institutu nativní reklamy a pořadatel Native Advertising Awards. 

Přehled získaných ocenění:

Typ oceněníKategorieKampaňZadavatel/značka
Zlatá medaileNejlepší využití umělé inteligenceBrána do světa nespoutané fantazieRenault
Zlatá medaileNejlepší nativní kampaň pro aktivaci uživatelůS modrou po zelenéColumbia
Zlatá medaileNejlepší strategieBrána do světa nespoutané fantazieRenault
Zlatá medaileNejlepší využití nativní reklamy s malým rozpočtemBrána do světa nespoutané fantazieRenault
Zlatá medaileNejlepší využití online médiíBrána do světa nespoutané fantazieRenault
Zlatá medaileNejlepší využití infografikyS modrou po zelenéColumbia
Stříbrná medaileNejlepší program nativní reklamy B2CBrána do světa nespoutané fantazieRenault
Stříbrná medaileNativní reklamní agentura/studio roku (nad 20 zaměstnanců)N/ASeznam Brand Studio
Stříbrná medaileNejlepší využití podcastuBrána do světa nespoutané fantazieRenault
Stříbrná medaileNejlepší využití textuBrána do světa nespoutané fantazieRenault
Stříbrná medaileNejlepší série sponzorovaných článkůSladké řemeslo: Jak vypadá cesta k poctivé čokoláděČokoládovna Janek
Stříbrná medaileNejlepší program nativní reklamy B2CBrána do světa nespoutané fantazieRenault
Bronzová medaileNejlepší designBrána do světa nespoutané fantazieRenault
Bronzová medaileNejlepší série sponzorovaných videíSladké řemeslo: Jak vypadá cesta k poctivé čokoláděČokoládovna Janek

O Native Advertising Awards

Soutěž každý rok pořádá Native Advertising Institute, který oceňuje nejlepší odborníky v oboru nativní reklamy z celého světa. Odborná porota hodnotí nejlepší organizace, strategie, kanály a formáty ve 34 různých kategoriích v tištěné i digitální podobě. Soutěže se každý rok účastní ty největší světové mediální domy, například americký The New York Times, britské BBC nebo německý Axel Springer.

Veronika Geltner

PR specialistka

Sdílet na sítích