Seznam Brand Studio znovu potvrzuje svou silnou pozici na celosvětové mapě nativní reklamy. V největší mezinárodní soutěži Native Advertising Awards získalo celou řadu prestižních ocenění. Ceny za nejlepší práci v oboru se vyhlašovaly v dánské Kodani, odkud si Andy Sitta s kolegy odvážejí čtrnáct cen. Zlaté medaile reklamní studio získalo hned v šesti kategoriích, tentokrát například za nejlepší užití online médií nebo nejlepší nativní B2C kampaň.
Seznam Brand Studio šlo do boje o medaile s patnácti nominacemi a čtrnáct z nich jich proměnilo v cenné kovy. Odborná porota ocenila špičkovou práci týmu zkušených tvůrců obsahu, editorů, projektových manažerů, analytiků, grafiků, kodérů a marketingových stratégů pod vedením Andyho Sitty.
„V porovnání se zahraniční konkurencí jsme na trh nativní reklamy vstupovali dost pozdě. Proto mi přijdeúžasné, jak rychle jsme dokázali srovnat krok. Za poslední čtyři roky, co Seznam Brand Studio oficiálně funguje, jsme pro partnery připravili přes tisíc kampaní na klíč. Je strašně povzbuzující vidět, že i reklama, která lidi neobtěžuje, může mít skvělé byznysové výsledky a pomáhat značkám růst,“ raduje se z vítězství Andy Sitta a dodává, že ocenění pro celý jeho tým znamená ohromnou motivaci. „My jsme rozhodně odhodlaní v naší misi pokračovat a nadále posouvat způsob, jak reklama může vypadat. Chceme zvedat laťku pro celý trh, nejen pro ten český. Ve výsledku k tomu nepotřebujeme ani astronomické rozpočty, ale spíše odvahu dělat věci trochu jinak.“
Seznam Brand Studio v loňském roce pracovalo na 480 projektech, které vygenerovaly přes 17milionů zobrazení, 700 tisíc prokliků na klientské stránky. Dařilo se například formátu Seznam Native, Seznam Advertorial nebo nejnovějšímu Seznam Talks.
„Pokud jde o nativní reklamu, v tuto chvíli není nikdo na vyšší úrovni ani na stejné úrovni jako Seznam Brand Studio. Je přímo úžasné, čeho je Seznam při získávání ocenění schopen dosáhnout i s mnohem menšími rozpočty než někteří jeho mnohem větší konkurenti. Je to nádherný příklad toho, jak si kreativita dává rozpočty k snídani. Už se nemůžu dočkat, až uvidím přihlášky podané Seznamem příští rok,“ říká Jesper Laursen, zakladatel Institutu nativní reklamy a pořadatel Native Advertising Awards.
Přehled získaných ocenění:
Typ ocenění
Kategorie
Kampaň
Zadavatel/značka
Zlatá medaile
Nejlepší využití umělé inteligence
Brána do světa nespoutané fantazie
Renault
Zlatá medaile
Nejlepší nativní kampaň pro aktivaci uživatelů
S modrou po zelené
Columbia
Zlatá medaile
Nejlepší strategie
Brána do světa nespoutané fantazie
Renault
Zlatá medaile
Nejlepší využití nativní reklamy s malým rozpočtem
Brána do světa nespoutané fantazie
Renault
Zlatá medaile
Nejlepší využití online médií
Brána do světa nespoutané fantazie
Renault
Zlatá medaile
Nejlepší využití infografiky
S modrou po zelené
Columbia
Stříbrná medaile
Nejlepší program nativní reklamy B2C
Brána do světa nespoutané fantazie
Renault
Stříbrná medaile
Nativní reklamní agentura/studio roku (nad 20 zaměstnanců)
N/A
Seznam Brand Studio
Stříbrná medaile
Nejlepší využití podcastu
Brána do světa nespoutané fantazie
Renault
Stříbrná medaile
Nejlepší využití textu
Brána do světa nespoutané fantazie
Renault
Stříbrná medaile
Nejlepší série sponzorovaných článků
Sladké řemeslo: Jak vypadá cesta k poctivé čokoládě
Čokoládovna Janek
Stříbrná medaile
Nejlepší program nativní reklamy B2C
Brána do světa nespoutané fantazie
Renault
Bronzová medaile
Nejlepší design
Brána do světa nespoutané fantazie
Renault
Bronzová medaile
Nejlepší série sponzorovaných videí
Sladké řemeslo: Jak vypadá cesta k poctivé čokoládě
Čokoládovna Janek
O Native Advertising Awards
Soutěž každý rok pořádá Native Advertising Institute, který oceňuje nejlepší odborníky v oboru nativní reklamy z celého světa. Odborná porota hodnotí nejlepší organizace, strategie, kanály a formáty ve 34 různých kategoriích v tištěné i digitální podobě. Soutěže se každý rok účastní ty největší světové mediální domy, například americký The New York Times, britské BBC nebo německý Axel Springer.
Společnost Seznam.cz spouští kampaň na podporu „Přihlášení přes Seznam”. Jejím cílem je rozšířit povědomí o výhodách přihlášení, které Seznam nabízí nejen na svých službách, ale i na externích webech. Hlavní claim kampaně, jejíž kreativa vychází z osvědčeného spotu z roku 2003, je „Jedno heslo. Celý internet”. Kampaň představuje výhody „Přihlášení přes Seznam“. „Vycházíme z konceptu …
Zatímco tzv. Black Friday je tradičně považován za nejvýhodnější období pro nákup vánočních dárků, analýza loňských dat z nákupního rádce a srovnávače Zboží.cz naznačuje, že chybu neudělají ani ti, kteří nechávají nákup dárků na poslední týden před Vánocemi. Díky porovnání cen na Zboží.cz mohou lidé na svých výdajích ušetřit až 45 %.
Ceny bytů zaznamenaly podle dat portálu Sreality.cz v průběhu roku 2022 strmý pokles, a zároveň začalo docházet k nárůstu prodejní inzertní doby. Od začátku letošního roku ale přichází opětovný nárůst nabídkových cen. Pokud porovnáme třetí kvartály roku 2022 a 2024, vidíme nárůst nabídkových cen u malých i velkých bytů o 4 %. Meziročně se opět …
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.