Představujeme novou funkci v Skliku, která vám pomocí hashovaných e-mailů umožní ještě bezpečněji napojit vlastní 1st party data. Tato inovace zajišťuje vyšší úroveň ochrany soukromí díky využití standardizované metody SHA-256 pro šifrování dat. Hashované emaily je možné nahrávat přímo prostřednictvím uživatelského rozhraní nebo pomocí API.
Co je hashovaný e-mail?
Hashovaný e-mail je normalizovaný a SHA-256 zahashovaný řetězec obsahující e-mailovou adresu přihlášeného uživatele získanou skrze vlastní přihlášení na webu, Přihlášení přes Seznam, Google, Facebook, MojeID apod. Pokročilé šifrování zaručuje, že uživatelská data budou v naprostém bezpečí. Jedinou podmínkou pro využití dat je výslovný souhlas uživatele v souladu s platnou legislativou.
3 hlavní přínosy podpory hashovaných e-mailů
Ochrana soukromí
Šifrování SHA-256 zajišťuje, že jsou seznamy zákazníků chráněné a během zpracování zůstávají zcela anonymní.
Aktivace vlastních dat
Hashované e-maily vám umožní bezpečně a efektivně pracovat s daty inzerentů. Díky tomu i v cookieless době, která se nezadržitelně blíží, přesně oslovíte své stávající i potenciální zákazníky.
Snadná integrace
Seznamy do Skliku jednoduše nahrajete prostřednictvím uživatelského rozhraní, případně můžete využít API pro plně automatizovaný import. Více informací o dostupných integracích najdete v naší nápovědě.
Více o cílení na vlastní seznamy zákazníků i mýtech, které se s ním pojí, si můžete přečíst v našem článku.
Díky podpoře hashovaných e-mailů vám můžeme nabídnout ještě bezpečnější způsob aktivace vašich vlastních dat a cílení na vlastní zákaznické seznamy. Pro ještě efektivnější cílení využijte také Lookalike cílení, pomocí kterého můžete vlastní seznamy zákazníků využít jako zdroj pro modelaci relevantních publik.
Společně s agenturou Shockmarket jsme připravili detailní ukázku toho, jak využít vlastní databázi zákazníků pro přesnější cílení v kampaních v Skliku. V případové studii zjistíte, jak jsme přistoupili k segmentaci e-mailových adres, jaká data jsme měli k dispozici i jak si naše publika vedla v porovnání s tradičními retargetingovými publiky, která využívají cookies třetích stran.
Integrace nástrojů Bloomreach Engagement (dříve Exponea) a Sklik klientům usnadní cílení na vlastní seznamy zákazníků, které umožňuje využívat e-mailové adresy k oslovování a opětovnému zapojování zákazníků. Toto cílení navíc není závislé na cookies třetích stran, a proto bude fungovat i v době, kdy bude klesat dosah běžného retargetingu.
Obsahová síť jako nástroj pro maximalizaci zásahu inzerce slouží efektivně jak pro akvizice nových uživatelů, tak i pro opětovné oslovení návštěvníků webu. Retargetingové kampaně efektivně vrací uživatele zpět a přinášejí požadovaný výkon. Konec cookies třetích stran, ke kterému by mělo dojít začátkem roku 2025, ale sníží dosah retargetingu. Sklik proto přináší alternativu – cílení na vlastní seznamy zákazníků. Pojďme se podívat na to, jak se osvědčilo klientovi Notino.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.