Představujeme novou funkci v Skliku, která vám pomocí hashovaných e-mailů umožní ještě bezpečněji napojit vlastní 1st party data. Tato inovace zajišťuje vyšší úroveň ochrany soukromí díky využití standardizované metody SHA-256 pro šifrování dat. Hashované emaily je možné nahrávat přímo prostřednictvím uživatelského rozhraní nebo pomocí API.
Co je hashovaný e-mail?
Hashovaný e-mail je normalizovaný a SHA-256 zahashovaný řetězec obsahující e-mailovou adresu přihlášeného uživatele získanou skrze vlastní přihlášení na webu, Přihlášení přes Seznam, Google, Facebook, MojeID apod. Pokročilé šifrování zaručuje, že uživatelská data budou v naprostém bezpečí. Jedinou podmínkou pro využití dat je výslovný souhlas uživatele v souladu s platnou legislativou.
3 hlavní přínosy podpory hashovaných e-mailů
Ochrana soukromí
Šifrování SHA-256 zajišťuje, že jsou seznamy zákazníků chráněné a během zpracování zůstávají zcela anonymní.
Aktivace vlastních dat
Hashované e-maily vám umožní bezpečně a efektivně pracovat s daty inzerentů. Díky tomu i v cookieless době, která se nezadržitelně blíží, přesně oslovíte své stávající i potenciální zákazníky.
Snadná integrace
Seznamy do Skliku jednoduše nahrajete prostřednictvím uživatelského rozhraní, případně můžete využít API pro plně automatizovaný import. Více informací o dostupných integracích najdete v naší nápovědě.
Více o cílení na vlastní seznamy zákazníků i mýtech, které se s ním pojí, si můžete přečíst v našem článku.
Díky podpoře hashovaných e-mailů vám můžeme nabídnout ještě bezpečnější způsob aktivace vašich vlastních dat a cílení na vlastní zákaznické seznamy. Pro ještě efektivnější cílení využijte také Lookalike cílení, pomocí kterého můžete vlastní seznamy zákazníků využít jako zdroj pro modelaci relevantních publik.
Obsahová síť jako nástroj pro maximalizaci zásahu inzerce slouží efektivně jak pro akvizice nových uživatelů, tak i pro opětovné oslovení návštěvníků webu. Retargetingové kampaně efektivně vrací uživatele zpět a přinášejí požadovaný výkon. Konec cookies třetích stran, ke kterému by mělo dojít začátkem roku 2025, ale sníží dosah retargetingu. Sklik proto přináší alternativu – cílení na vlastní seznamy zákazníků. Pojďme se podívat na to, jak se osvědčilo klientovi Notino.
Integrace nástrojů Bloomreach Engagement (dříve Exponea) a Sklik klientům usnadní cílení na vlastní seznamy zákazníků, které umožňuje využívat e-mailové adresy k oslovování a opětovnému zapojování zákazníků. Toto cílení navíc není závislé na cookies třetích stran, a proto bude fungovat i v době, kdy bude klesat dosah běžného retargetingu.
V Seznamu neustále pracujeme na vylepšování našich služeb a přinášení nových uživatelských možností. S radostí vám představujeme novou integraci mezi Boost.space a naší reklamní programatickou platformou Sklik, která vám umožní propojení s více než 1 900 nástroji.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.