Zvyšte zájem o vaše inzeráty pravidelným topováním

Jan Němec 2. července 2024

Dlouhodobé topování inzerátů – klíč k úspěchu nebo přeceňovaná strategie? V případové studii jsme se rozhodli ověřit efektivitu a přínos dlouhodobého topování inzerátů na nejprodávanější modely aut. Jak jsme postupovali a jak dopadly výsledky? Pojďme se na to podívat.

Pro ověření aktuální efektivity a přínosu topování jsme se rozhodli zpracovat případovou studii sledující chování reálně vytopovaných inzerátů.

Aby případová studie co možná nejvíce odpovídala realitě, sledovali jsme inzeráty dlouhodobě nejvyhledávanějších modelů za využití nejčastější kombinace filtrů:

  • značka
  • model
  • palivo
  • rok výroby od

Před vytopováním jsme za použití popsaných filtrů spočítali, na kolikáté pozici a straně se sledované inzeráty nachází. Následně jsme inzeráty vytopovali, čímž jsme je dosadili na první místo ve výpisu inzerátů. Poté jsme za použití stále stejných filtrů po dobu jednoho týdne sledovali, jak rychle se inzeráty výpisem inzerátů propadají.

Propad inzerátu je způsoben přidáváním nových inzerátů či topováním konkurence

Tento obrázek nemá vyplněný atribut alt; název souboru je sauto-topovani-screen-280624-1024x581.png.

Ze studie, kterou si můžete stáhnout níže, jasně vyplývá, že inzeráty vozů různých značek a modelů se výpisem inzerátů propadají rozdílně. Pro zachování konkurenční výhody v podobě předních pozic vašich inzerátů ve výpisu inzerce, je potřeba inzeráty topovat pravidelně. Tím dosáhnete toho, že vaše inzeráty budou stále na očích, a tudíž budou mít větší efektivitu.

Pokud topování ještě nevyužíváte, obraťte se na vašeho obchodního zástupce Sauto, nebo nám napište na e-mail podpora@sauto.cz.

Jan Němec

Konzultant inzertních služeb senior

Sdílet na sítích