Dlouhodobé topování inzerátů – klíč k úspěchu nebo přeceňovaná strategie? V případové studii jsme se rozhodli ověřit efektivitu a přínos dlouhodobého topování inzerátů na nejprodávanější modely aut. Jak jsme postupovali a jak dopadly výsledky? Pojďme se na to podívat.
Pro ověření aktuální efektivity a přínosu topování jsme se rozhodli zpracovat případovou studii sledující chování reálně vytopovaných inzerátů.
Aby případová studie co možná nejvíce odpovídala realitě, sledovali jsme inzeráty dlouhodobě nejvyhledávanějších modelů za využití nejčastější kombinace filtrů:
značka
model
palivo
rok výroby od
Před vytopováním jsme za použití popsaných filtrů spočítali, na kolikáté pozici a straně se sledované inzeráty nachází. Následně jsme inzeráty vytopovali, čímž jsme je dosadili na první místo ve výpisu inzerátů. Poté jsme za použití stále stejných filtrů po dobu jednoho týdne sledovali, jak rychle se inzeráty výpisem inzerátů propadají.
Propad inzerátu je způsoben přidáváním nových inzerátů či topováním konkurence
Ze studie, kterou si můžete stáhnout níže, jasně vyplývá, že inzeráty vozů různých značek a modelů se výpisem inzerátů propadají rozdílně. Pro zachování konkurenční výhody v podobě předních pozic vašich inzerátů ve výpisu inzerce, je potřeba inzeráty topovat pravidelně. Tím dosáhnete toho, že vaše inzeráty budou stále na očích, a tudíž budou mít větší efektivitu.
Pokud topování ještě nevyužíváte, obraťte se na vašeho obchodního zástupce Sauto, nebo nám napište na e-mail podpora@sauto.cz.
Hodně muziky za rozumné peníze. I tak by bylo možné popsat Zrcadlení, díky kterému se inzeráty z Sauto.cz automaticky propisují také do inzerce na Sbazar.cz. Že ještě nezrcadlíte? Máme pro vás pár argumentů, proč se vyplatí si za tuto funkci připlatit.
Denně se na Sauto.cz objeví desítky nových inzerátů, kvůli kterým může ten váš snadno zapadnout mezi ostatními. Jak dostat svůj inzerát do popředí a docílit toho, aby si ho zákazníci na první pohled všimli? Topování inzerátů vám s tím hravě pomůže. Mrkněte na výsledky a přesvědčte se sami.
Produktová inzerce na Seznamu vám umožní představit vaše zboží lidem, kteří se o něj skutečně zajímají. Využíváte ji a chcete dosáhnout ještě lepších výsledků? Připravili jsme pro vás video, ve kterém jsme se podívali na nejčastější chyby v nastavení produktové inzerce, kvůli kterým možná zbytečně přicházíte o potenciální zákazníky.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.