Jiří Udatný: Jak díky 1st party datům přežít a prosperovat v cookieless světě?

V době, kdy vše nasvědčuje tomu, že cookieless budoucnost je nevyhnutelná, inzerenti stojí před výzvou, jak efektivně cílit reklamu bez cookies třetích stran. Ředitel divize Identity a uživatelského profilu představuje cílení od Seznamu, která stojí na 1st party datech a slibují vysokou efektivitu reklamních kampaní.

Ačkoliv Google v posledních letech avizoval, že se chystá ukončit podporu cookies třetích stran ve svém prohlížeči Chrome, v létě po několika odkladech oznámil, že rozhodnutí o tom, jestli se nechají, nebo nenechají trackovat, nechá na uživatelích.  

Jiří Udatný v Seznamu vede divizi Identity a uživatelského profilu. Mezi jeho primární odpovědnosti patří rozvoj uživatelské identity, uživatelských dat a cílení. Má přes 20 let zkušeností z prostředí mediálních agentur, kde se zabýval zejména datovou analytikou, měřením a vyhodnocováním reklamních kampaní nebo marketingovými výzkumy.

To ale neznamená, že by inzerenti měli na cookies třetích stran i nadále spoléhat. Upadající síla těchto cookies v kombinaci s nejistotou kolem řešení, které Google uživatelům nabídne, je naopak skvělou příležitostí k tomu si připravit dlouhodobou cookieless strategii. V přednášce zjistíte, jak v online prostoru prosperovat díky využití 1st party dat. 

Sdílet na sítích