V době, kdy vše nasvědčuje tomu, že cookieless budoucnost je nevyhnutelná, inzerenti stojí před výzvou, jak efektivně cílit reklamu bez cookies třetích stran. Ředitel divize Identity a uživatelského profilu představuje cílení od Seznamu, která stojí na 1st party datech a slibují vysokou efektivitu reklamních kampaní.
Ačkoliv Google v posledních letech avizoval, že se chystá ukončit podporu cookies třetích stran ve svém prohlížeči Chrome, v létě po několika odkladech oznámil, že rozhodnutí o tom, jestli se nechají, nebo nenechají trackovat, nechá na uživatelích.
Jiří Udatný v Seznamu vede divizi Identity a uživatelského profilu. Mezi jeho primární odpovědnosti patří rozvoj uživatelské identity, uživatelských dat a cílení. Má přes 20 let zkušeností z prostředí mediálních agentur, kde se zabýval zejména datovou analytikou, měřením a vyhodnocováním reklamních kampaní nebo marketingovými výzkumy.
To ale neznamená, že by inzerenti měli na cookies třetích stran i nadále spoléhat. Upadající síla těchto cookies v kombinaci s nejistotou kolem řešení, které Google uživatelům nabídne, je naopak skvělou příležitostí k tomu si připravit dlouhodobou cookieless strategii. V přednášce zjistíte, jak v online prostoru prosperovat díky využití 1st party dat.
Jak oslovit relevantní zákazníky bez cookies třetích stran? Marketingová agentura Advisio kampaň pro klienta Vyprodeje24.cz postavila na cílení na vlastní seznamy zákazníků. Zároveň využila svůj „áčkový“ nástroj, který usnadňuje práci s e-mailovou databází. Pojďte s námi zjistit, jaké měla kampaň výsledky.
Česká internetová jednička, společnost Seznam.cz, svým uživatelům nově nabízí možnost ověření Seznam Účtu s využitím bankovní identity. Pro všechny, kteří ji využijí, bude mít označení „ověřený uživatel“. To přinese nejen výhody na jednotlivých službách, ale také nový způsob případné obnovy přístupu k účtu, pokud náhodou dojde ke ztrátě nebo zapomenutí hesla. „Ověření pomocí BankID je …
Chvíle, kdy přijdeme o cookies a nebude možné cílit na zákazníky přes “sušenky” se blíží, a ten kdo myslí na budoucnost se na ni musí připravit. Seznam.cz naštěstí připravil pro své partnery hned několik řešení a jedním z nich je přihlašování uživatelů přes Seznam. Libora Zůbka, ředitele marketingu společnosti NetDirect, která svým klientům pomáhá vytvářet …
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.