Jak na úspěšné online kampaně bez cookies třetích stran? Stačí si vybrat to správné cookieless cílení od Seznamu. To je hlavní sdělení naší podzimní kampaně, jejímž hlavním (anti)hrdinou je kočkopes – symbol kampaní, které nepřinášejí očekávané výsledky.
Google letos v červenci po několika letech nejistoty oznámil, že ukončení podpory cookies třetích stran ve svém prohlížeči Chrome odsouvá na neurčito. Přesto je zřejmé, že význam těchto cookies dlouhodobě klesá. Třetina lidí na českém internetu navíc využívá internetové prohlížeče, které už teď cookies třetích stran blokují.
Nečekejte pasivně na to, co se bude dít, a raději se připravte na budoucnosti – ve svých kampaních vsaďte na cílení, která fungují a budou fungovat bez ohledu na situaci kolem cookies. A místo cookies třetích stran se spolehněte na 1st party data.
Už v kampaních se zákaznickými daty pracujete? Skvělé, vyzkoušejte cílení na vlastní seznamy zákazníků a Lookalike cílení, která vám umožní velmi přesně zasáhnout vaši cílovou skupinu. Pokud 1st party data (zatím) nevyužíváte, je pro vás vhodné vylepšené sociodemografické cílení, Dynamický retargeting návštěvníků Seznamu, cílení na zájmy a další kontextové cílení.
Zajímají vás nové možnosti cílení v Skliku? Více o nich zjistíte na naší kočkopsí stránce.
1st parta jsou budoucnost online kampaní
Díky 1st party datům budete mít k dispozici transparentní a důvěryhodné informace o chování lidí, aniž byste k tomu potřebovali cookies třetích stran. To vám umožní reklamu nejen zacílit, ale také lépe personalizovat.
Se získáváním dat vám pomůže také Přihlášení přes Seznam, které si můžete jednoduše a zdarma implementovat do svého e-shopu nebo web. Přihlašovací tlačítko lidem umožní, aby se na jedno kliknutí přihlásili pomocí již existujícího e-mailového účtu od Seznamu. A vy díky tomu získáte uživatelská data, která se vám budou hodit při cílení kampaní, a navíc vám umožní personalizovat komunikaci s vašimi zákazníky.
Jaro v Skliku proběhlo ve znamení setkávání. S Ověřenými agenturami a freelancery jsme se sešli dokonce šestkrát, a to v pěti městech po celém Česku. Jaká témata se na výjezdech do regionů a dvou setkáních v Praze probírala?
Být vidět je pro každý e-shop základem úspěchů. A ví to i náš klient decoDoma. Proto jsme společně podnikli několik kroků, kterými jsme během relativně krátké doby výrazně zlepšili dohledatelnost jeho produktů na Zboží.cz. A postup jsme pro vás sepsali do případové studie.
12. listopadu 2024 rozšíříme technologii měření konverzí Skliku a Zboží.cz. Systém zvládne doměřit více konverzí a budete tak mít přesnější přehled o výkonu vašich kampaní na Seznamu a jeho partnerské síti. V čem změna spočívá a jak se projeví ve vašem účtu?
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.