Jak jsme pomohli posílit značku Jezírka Banat pomocí interaktivní kampaně

13. února 2025 Ve spolupráci s:  

Jezírka Banat jsou největší jezírkovou prodejnou v České republice, která si klade za cíl nejen prodávat produkty, ale také vzdělávat zákazníky a pomáhat jim s realizací. Přestože mají široké portfolio služeb, bylo důležité efektivně oslovit nové zákazníky a posílit pozici značky jako experta v dané oblasti. Proto jsme společně vytvořili kampaň na platformách Seznamu, která spojovala inovativní formáty s interaktivitou a odborným obsahem.

Jaký byl cíl a strategie?

Hlavním cílem bylo posílit povědomí o značce Jezírka Banat a ukázat ji jako odborníka na zahradní jezírka. Zároveň jsme se zaměřili na zvýšení zájmu o produkty a služby a podporu návštěvnosti e-shopu. K dosažení těchto cílů jsme zvolili strategii, která kombinovala vizuálně atraktivní branding, interaktivní zapojení zákazníků a odbornou edukaci.

Jedním z klíčových prvků byla interaktivní simulace vody v reklamních bannerech, která evokovala klid a harmonii spojenou se zahradními jezírky. Dalším zábavným prvkem byla online hra „Nakrm rybku 2“, která nejen bavila uživatele, ale také zvyšovala zapojení a vztah ke značce. Pro budování hlubšího povědomí o firmě jsme využili formát Seznam Talks, který přiblížil příběh značky, její hodnoty a odborné znalosti. Kampaň jsme podpořili i audio reklamou v rámci Seznam Audio.

Jaké výsledky a dopad kampaň měla?

Díky této promyšlené kombinaci formátů přinesla kampaň výrazné výsledky:

  • Článek Seznam Talks zaujal čtenáře natolik, že jeho průměrná doba čtení dosáhla nadprůměrných 5 minut a 24 sekund.
  • Povědomí o značce vzrostlo o 49 procentních bodů – před kampaní ji znalo 15 % respondentů, zatímco po jejím skončení už 64 %
  • Výrazně se také posílily asociace spojené se značkou, především v oblasti odborného poradenství, kde došlo k nárůstu o 210–475 %

Zákazníci značku více vyhledávali, což se projevilo v meziročním nárůstu počtu dotazů
o 3 769. Také obrat společnosti vzrostl o 21,55 % a návštěvnost e-shopu se zvýšila o 12,8 %. Celkově se ukázalo, že kombinace nativní reklamy, interaktivních prvků a audiokampaní je efektivním způsobem budování značky a zvyšování zákaznického zájmu.

Seznam Talks se potvrdil jako silný nástroj pro představení značky a budování důvěry. Jak uvedla provozní manažerka Jezírka Banat Helena Banatová. „Seznam Talks je pro nás skvělý způsob, jak přiblížit veřejnosti náš příběh a filozofii. Kampaň měla obrovský ohlas a mnoho zákazníků nám říkalo, že článek četli.“

Pokud se někdo rozhodne přečíst si Seznam Talks o vaší firmě, jde o velmi autentickou interakci. Dochází zde k přirozenému spojení s firmou a jejími hodnotami. Výsledky Brand liftu jsou zde proto dlouhodobě nejsilnější ze všech nativních formátů. Překvapením kampaně pro nás ale bylo Seznam audio – audiospot přehrávaný v našem digitálním audioprostoru. Tento formát dosáhl z pohledu vybavení si značky, srovnatelných výsledků s moderní vizibilní online grafikou v kampani. Audio tedy obstálo i v porovnání s formáty jako byla hra a interaktivní branding, což nás velmi těší.

Pokud hledáte způsob, jak efektivně budovat povědomí o své značce a zároveň zákazníky zaujmout, rádi vám pomůžeme. V Seznam Brand Studiu se nebojíme výzev – napište nám na e-mail brandstudio@firma.seznam.cz a společně vytvoříme strategii na míru.

Za Seznam Brand Studio Nikola Drnková

Sdílet na sítích