Seznam Brand Studio opětovně bodovalo na plné čáře v prestižní mezinárodní soutěži Native Advertising Awards. V konkurenci nejlepších obsahových kampaní z celého světa proměnil český tým patnáct nominací ve tři zlaté, dvě stříbrné a tři bronzové sošky.
V této významné soutěži nativní reklamy, která se koná každoročně, poměřují své síly nejlepší obsahová studia z celého světa. Letos Seznam Brand Studio do boje vyslalo čtyři kampaně, které na slavnostním vyhlášení v Londýně získaly celkem osm ocenění.
„Do jubilejního desátého ročníku Native Advertising Awards se přihlásil rekordní počet publisherů z celého světa – od mediálních gigantů jako BBC nebo New York Times až po inovativní contentová studia z Brazílie, Singapuru a dalších koutů světa. O to větší máme radost, že se naše práce dokázala v takto silné konkurenci prosadit. I přesto, že je pro nás nejdůležitější, že naše kampaně prokazatelně pomáhají značkám naplňovat jejich komunikační cíle a posilovat jejich byznys, nezávislé ocenění od odborníků na nativní reklamu nás potěšilo. Potvrzuje, že jdeme správným směrem a to, co děláme, má mezinárodní přesah a kvalitu,“ raduje se Honza Čapek, Brand Strategist & Project Lead.
Dále Honza Čapek doplnil, že výhra je důkazem trvale vysoké kvality práce Seznam Brand Studia, které se v soutěži Native Advertising Awards prosadilo už poněkolikáté. Úspěch podle něj potvrzuje nejen dlouhodobě vysokou úroveň studia, ale i jeho kreativní přístup a schopnost přicházet s originálními nápady, na které se klienti mohou stabilně spolehnout.
O Native Advertising Awards
Jedná se o prestižní ocenění v oblasti nativní reklamy, kterou hodnotí Native Advertising Institute z dánské Kodaně. Ten každoročně pořádá také největší mezinárodní konferenci zaměřenou na nativní reklamu, na kterou se sjíždí zástupci nejznámějších mediálních domů The New York Times, CNN, BBC, Forbes a dalších významných mediálních domů. Ty spolu pak měří síly i v Native Advertising Awards.
Z analýzy portálu Sreality.cz* vyplývá, že sdílení vícepokojového bytu několika studenty či pronájem samostatně inzerovaných pokojů je pro studenty výrazně levnější variantou nájemního bydlení než pronájem malého bytu či garsoniéry. Situace ve městech, ve kterých sídlí veřejné vysoké školy, se značně liší, pokud jde o výši nájemního bydlení. Nejlevněji vychází pronájem ke sdílenému bydlení v …
Seznam.cz spustil před dvěma týdny na své domovské stránce nový box s názvem Předvolební aréna, který obsahuje texty politiků. Za toto časové období box vidělo 3,2 milionu unikátních čtenářů. Přes milion z nich si některé z témat přečetlo. Nejaktivnější autoři článků jsou členové politické strany Piráti, kteří napsali celou třetinu textů. Zatím nejúspěšnějším autorem je Ivan Bartoš, jehož …
Automatizace je v online reklamě už nějakou dobu jasným trendem a Seznam.cz na něj nyní odpovídá důležitou novinkou pro všechny inzerenty využívající Sklik. Od 6. srpna 2025 bude v obsahové síti dostupná nová automatická strategie Maximalizace konverzí, která pomůže inzerentům vytěžit z kampaní ještě větší výkon bez nutnosti průběžného vyhodnocování a ruční správy.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.