Vědí, co znamená řemeslo obchodníka, zažili pracovní kuriozity a chápou, že jejich profese není jen o telefonování nebo schůzkách. V Seznamu mohou naplno využít své zkušenosti, rozvíjet se a uplatňovat své nápady v praxi. Poznejte Zuzku, Michala a Aleše, tři kolegy z obchodního týmu, které jsme pro vás vyzpovídali.
Když se zeptáme našich kolegů, co se jim vybaví při slově Seznam, dostaneme překvapivě různorodé odpovědi. Pro Michala je to spolupráce, stabilita a budoucnost. Zuzka zdůrazňuje, že je to nejen vyhledávač, ale i mediální dům. A Aleš? Ten si spojuje Seznam s naším maskotem psem, reklamou a inovacemi – prostě s tím, co Seznam dělá jedinečným.
Zážitky, na které se nezapomíná
Práce v obchodním týmu Seznamu není jen o schůzkách v kancelářích. Zuzka má za sebou i řadu neobvyklých pracovních dobrodružství v terénu: „Už jsem byla i na hradě, v dodávce či jeden metr od živého bílého lva,“ popisuje.
Jeden úsměvný zážitek se mi stal, když jsem doprovázela kolegyni na schůzku. Měla jsem na nohou lodičky na vysokém podpatku a najednou jsme musely jet za klientem – na stavbu. Od té doby vozím v autě sportovní variantu obuvi, ty zabořené podpatky v hlíně vidím dodnes.
Michal zase vzpomíná na teambuilding, který nedopadl úplně podle plánu: „Kvůli velkému suchu byl stav řeky tak nízký, že jsem většinu trasy strávil v ledové vodě, kde jsem musel tlačit náš raft i s celým týmem. I když jsme víc raft tlačili, než pluli, nakonec jsme si to užili – hlavně tým, protože jsem byl promrzlý ještě dva dny po akci.“
Proč je Seznam tak skvělé místo k práci?
Michala nejvíc motivuje to, že vidí přímý dopad své práce: „Na práci v Seznamu mě nejvíc baví sledovat, jak se z úplně začínajících klientů bez jakékoli zkušenosti s reklamou stávají díky našim produktům úspěšné firmy. Je skvělé být součástí růstu, kdy klienti během pár měsíců vyrostou klidně i o stovky procent. Práce má díky tomu skutečný dopad a dává mi smysl.“
Michal Babej, Manažer obchodního týmu
Neformální prostředí, kde se můžete bavit se všemi
Zuzka oceňuje otevřené prostředí: „Baví mě Seznam jako takový, že je neformální a nebojí se otevřené komunikace. Hodně si cením, že úplně přirozeně se můžeme v práci bavit nejen s našimi kolegy i podřízenými, ale i s našimi šéfy. K tomu mě baví pestrost naší obchodní práce, nikdy se nestíhám nudit, firma se snaží neustále posouvat dál a neusnout na vavřínech. Zkrátka mám v sobě nějakým způsobem zakódovanou seznamáckou DNA a nosím v sobě hrdost, že Seznam jsem vlastně i já.“
Každý klient je nový příběh
Aleš má rád rozmanitost práce: „Telesales je především o hledání vhodného řešení pro klienty. Každý klient je jedinečný a naším úkolem je mu služby přizpůsobit na míru tak, aby mu přinášely co nejlepší výsledky. Co mě hodně baví, je neustálý kontakt s týmem, protože sedíme pohromadě a práce je tak mnohdy daleko efektivnější.“
Aleš Punčochář, Manažer obchodního týmu
Employer Branding? Prostě přirozená věc
Naši obchodníci to berou úplně přirozeně jako součást své profese, protože skvělý produkt láká nejen klienty, ale i talenty. Zuzka říká: „Sdílení zajímavých či unikátních seznamáckých příspěvků na LinkedInu mi přijde naprosto přirozené.“ Michal jde ještě dál a aktivně vysvětluje lidem, co všechno Seznam vlastně je: „Jméno Seznamu pomáhám budovat hlavně svou aktivitou na LinkedInu a v osobním životě, kde rád vysvětluji, co všechno za touto značkou stojí. Většina lidí si totiž Seznam spojuje jen s vyhledávačem a e-mailem, ale netuší, že za ním stojí i televize, rádio, tisk a desítky webů. Baví mě o tom mluvit a ukazovat, jak široký záběr Seznam ve skutečnosti má.“
Co je employer branding? Jde o disciplínu na pomezí HR a marketingu, která pečuje o značku zaměstnavatele a rozvíjí ji tak, aby vynikala mezi konkurencí. Cílem těchto aktivit je ukázat, že konkrétní společnost není jen místem prodeje produktů nebo služeb, ale také místem, kde se dobře pracuje. Značku zaměstnavatele lze podpořit skrze sociální sítě, účast na akcích a veletrzích, reklamními aktivitami i spolupráci s komunitami.
Máte chuť se k nim přidat?
Pokud vás zaujala práce v obchodním týmu Seznamu, mrkněte na aktuální pozice na našich kariérních stránkách. A pokud máte jakékoliv otázky napište nám na kariera@firma.seznam.cz. Naši Seznamáci vám rádi poradí.
Náš Trainee program je určený všem studentům vysokých škol, které zajímá online marketing. Během roční stáže Trainees prohloubí své znalosti online marketingu, zlepšují své prezentační dovednosti a zároveň si vyzkouší i vedení obchodního jednání s partnery Seznamu. Přečtěte si, jak se v Seznamu líbí aktuální Trainee Karolíně.
Naše oddělení regionální inzerce udržuje skrze telesales a telefonní komunikaci blízký vztah s našimi B2B klienty. Account Manageři klientům pomáhají zviditelnit se nejen na seznamáckým platformách, ale také na partnerských webech, kterých máme v současnosti až tři tisíce. Abychom zjistili, jak telesales a telefonní komunikace funguje, oslovili jsme naše kolegy Jakuba Veselého a Aleše Punčocháře.
Obchodní oddělení, konkrétně oddělení regionální inzerce, pečuje o naše B2B klienty. Kolegové Account Manageři pomáhají klientům zviditelnit se napříč seznamáckými službami a na partnerských webech, kterých je dnes ke třem tisícům. Na to, jak to u nás v obchodě funguje, jsme se zeptali kolegů Lukáše Řezníka a Filipa Vondráčka.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.