Co umí nové Sreality.cz? Objevte vychytávky pro makléře a naučte se, jak na chytré cílení 

9. července 2025

Na našem nedávném online workshopu jsme nahlédli pod pokličku novinek na Sreality.cz. Představili jsme nové vychytávky ve vyhledávání a ukázali si, jak uživatelé přemýšlejí, co je na realitách nejvíc zajímá a jak jejich chování ovlivňuje výběr nemovitosti. Pokud chcete z inzerce na Sreality.cz dostat maximum, mrkněte na záznam toho, co na workshopu zaznělo.

Jak využijí realitní makléři Sreality.cz naplno? 

Externí konzultant Sreality.cz Michal Pazdera ukázal, že Sreality.cz nejsou jen inzertní portál. Analytické nástroje, které jsou jeho součástí, realitním makléřům umožňují pracovat chytře, efektivně, přehledně a s maximálním dosahem.

Michal představil, jak naplno využít funkce jako uložená hledání, oblíbené inzeráty nebo různé způsoby zobrazení a řazení výpisu inzerátů. Tyto nástroje makléřům a inzerentům pomáhají lépe reagovat na potřeby klientů a mít přehled o trhu v reálném čase. 

Michal hovořil také o možnosti objednání Tipu regionu, propagace makléře nebo developerského projektu, které zajišťují lepší viditelnost a zvýšení šance na úspěšný prodej. 

Co přinášejí nové Sreality.cz? 

Sreality.cz prošly velkou změnou a Hana Kontriš, manažerka oborových služeb, přiblížila, jak uživatelé hledají a co je nejvíce zajímá. 

Díky vylepšenému vyhledávání najdou zájemci o nemovitost rychleji to, co skutečně hledají. Nový způsob filtrování, přehledný výpis a oblíbené inzeráty zjednodušují celý proces. 

Správně zvolená pozice znamená výrazně vyšší viditelnost, více prokliků, a tím i větší šanci oslovit správné zájemce. 

Hanka rozkryla i výsledky jednotlivých reklamních produktů, kdy se zaměřila na výkon různých pozic, jako jsou například Tip regionu, makléře či developerského projektu nebo Vlastní karty inzerátu. A jak sami uvidíte, čísla mluví jasně. 

Cílená reklama na službách Seznamu

Konzultantka mediálního plánování Barbora Hlavík ve svém příspěvku otevřela téma behaviorálního cílení, které umožňuje zasáhnout správnou skupinu lidí ve správný čas a tím správným sdělením. Bára na konkrétních případech ukázala, jak lepší porozumění chování uživatelů pomáhá zvýšit účinnost reklamy i celkovou viditelnost. 

Jak podpořit prodej i nábor nemovitostí

A protože svět Seznamu nejsou jen reality, poodhalil Martin Rada, seniorní konzultant Firmy.cz, čerstvé novinky z Firmy.cz. Představil změny, které se právě chystají, i nové funkce, které Firmy.cz nabízejí už teď. A nechyběly ani tipy, jak je využít ve svůj prospěch. 

Věříme, že pro vás prezentace budou přínosné a odnesete si z nich užitečné tipy, které můžete převést do praxe, a tím vylepšit svou každodenní práci. 

Tým Sreality.cz

Sdílet na sítích