Značka Dacia ve spolupráci s námi opakovaně potvrdila, že se nebojí dělat věci jinak. V prvním roce naší spolupráce jsme se rozhodli ukázat, že cesta k radosti nevede přes drahé věci. O rok později jsme šli ještě dál – otevřeli jsme téma duševní pohody žen s malými dětmi a ukázali, jak může automobilka poukazovat na důležitá společenská témata.
Jaké kampaně jsme připravili?
Cesta k radosti je jednoduchá
V prvním roce spolupráce bylo naším cílem představit model Dacia Duster lidem z větších měst, kteří značku doposud příliš nevnímali. Abychom ukázali, že je Duster ideálním autem na víkendové výlety, připravili jsme v rámci formátu Seznam Native inspirativní obsah plný tipů na dosud neobjevená místa v Česku. Díky doporučením místních a s pomocí služby Mapy.com jsme vytvořili unikátní trasy mimo dálnice, které čtenáře do takových „utajených“ destinací dovedly.
Během kampaně jsme nezůstali jen u online komunikace. Od Dacie jsme si jeden Duster nové generace vypůjčili a trochu jsme ho upravili. Auto, které vypadalo jako po návratu z divoké jízdy terénem – obalené blátem a prachem – jsme zaparkovali v Praze uprostřed luxusní Pařížské ulice. U nejšpinavějšího vozu široko daleko se ihned začaly zastavovat celé skupiny zvědavců, kteří si auto začali fotit a zblízka ho prozkoumávat. Pod hashtagem pak snímky a videa sdíleli na sociálních sítích. O úspěšném PR stuntu vyšel mimo jiné hojně čtený článek na webu Garáž.cz.
Chce z vás svět mít superženu?
V dalším roce spolupráce jsme se společně s Dacií nebáli jít ještě dál a v rámci představení nového modelu Dacia Bigster jsme otevřeli téma duševního zdraví maminek, které často nemají prostor pro odpočinek. Vytvořili jsme sérii uklidňujících a motivujících audionahrávek, které si ženy mohou jednoduše přehrát třeba právě v autě při čekání, než dítěti skončí kroužek. Chtěli jsme jim dopřát moment, ve kterém se mohou na chvíli zastavit a odpoutat se od každodenních starostí.
Pro tvorbu nahrávek jsme oslovili psychologa a psychoterapeuta Tomáše Kvapilíka. Ukázky nahrávek jsme čtenářům představili v rámci formátu Seznam Native, odkud se pak mohli prokliknout na jejich plnou verzi na Spotify a dalších platformách.
Jakých výsledků kampaně dosáhly?
Kampaň Cesta k radosti je jednoduchá přinesla 100% nárůst zájmu o vyzkoušení vozu Dacia Duster.
Článek na Garáž.cz dosáhl 771 843 zobrazení a stal se čtvrtým nejčtenějším článkem roku. Zároveň zvýšil hledanost modelu o 123 %.
Kampaň Chce z vás svět mít superženu přinesla silné zapojení: 81 638 interakcí v článku a více než 11 000 spuštění audionahrávek.
Měřicí nástroj SeznamBrand Lift ukázal u posluchaček audionahrávek 170% nárůst asociace Bigsteru jako pomocníka do náročných dnů.
Ať už chcete promovat službu, nebo produkt, dělejte to zajímavým způsobem. Upoutejte zákazníkovu pozornost a naservírujte mu kvalitní obsah. Nevíte, jak na to? V Brand Studiu se nebojíme velkých výzev. Obraťte se na nás a my vám rádi pomůžeme. Stačí nám napsat na brandstudio@firma.seznam.cz.
Značka Barum, tradiční český výrobce pneumatik, využila formát Seznam Talks k posílení svého vnímání jako symbolu kvality za dobrou cenu. Čtenářům jsme odvyprávěli příběh, ve kterém se propojila dlouhá historie s inovacemi a současnými hodnotami. Cílem kampaně bylo nejen upevnit spojení Barum s kvalitou, ale zároveň oslovit mladší generace řidičů.
Pivo je součástí naší kultury stejně jako hospody a další tradiční místa setkávání. Společně s pivovarem Krušovice jsme proto realizovali dvě výzvy s názvem Ať tu po nás něco zůstane, jejichž cílem bylo podpořit místa s historickou a komunitní hodnotou, která by jinak mohla zaniknout.
Jezírka Banat jsou největší jezírkovou prodejnou v České republice, která si klade za cíl nejen prodávat produkty, ale také vzdělávat zákazníky a pomáhat jim s realizací. Přestože mají široké portfolio služeb, bylo důležité efektivně oslovit nové zákazníky a posílit pozici značky jako experta v dané oblasti. Proto jsme společně vytvořili kampaň na platformách Seznamu, která spojovala inovativní formáty s interaktivitou a odborným obsahem.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.