Maximalizace konverzí: Získejte lepší výsledky s menším úsilím

Chcete ze svých kampaní dostat víc, aniž byste trávili hodiny laděním nabídek? Nová strategie Maximalizace konverzí v Skliku automaticky přizpůsobuje cenu za proklik tak, aby vám v rámci nastaveného rozpočtu přinášela co nejlepší výsledky.

Jak Maximalizace konverzí funguje? V nastavení kampaně zadáte maximální cenu za konverzi (max. CPA), kterou jste ochotní zaplatit. Systém následně automaticky nastavuje ceny za proklik v aukcích tak, aby maximalizoval počet konverzí při zachování dodržení stanovené max. CPA.

Co získáte s Maximalizací konverzí

  • Více konverzí a času díky automatické optimalizaci
  • Efektivní využití rozpočtu kampaně
  • Snadné a bezpečné nasazení strategie i pro více kampaní

Systém rozpozná, v jaké aukci je největší šance na konverzi a kde naopak ušetřit. Díky tomu využívá váš rozpočet naplno – vy jen upravujete maximální cenu za konverzi a rozpočet.

Přepnutí z ručního CPC na Maximalizaci konverzí bylo velmi jednoduché a přineslo viditelně lepší výsledky. Shrnu to takto – za téměř žádnou práci, více peněz. Nenašel jsem důvod, proč novou strategii nepoužívat.

5 kroků k úspěšné Maximalizaci konverzí 

1. Začněte testem jedné kampaně
Vyberte si segment s dostatečným objemem konverzí, aby systém mohl rychle nasbírat potřebná data a začít se učit.

2. Vyhodnocujte průběžně
Sledujte výkon kampaně v prvních týdnech po přepnutí a dejte algoritmu čas na učení – minimálně 14 dní, ideálně měsíc. 

3. Nastavte realistické CPA
Při přechodu na strategii Maximalizace konverzí zvolte počáteční CPA raději o něco vyšší, než byla průměrná hodnota před přepnutím. Pomůže to systému kampaň lépe optimalizovat a neomezí její výkon. 

4. Sledujte rozpočty kampaní
Zajistěte, aby byly dostatečně vysoké; při nízkém rozpočtu strategie nemůže plně využít svůj potenciál. 

5. Zapojte automatizaci efektivně
Využijte plný potenciál strategie v Skliku a věnujte ušetřený čas vyhodnocování výsledků a optimalizaci dalších kampaní. 

Kdy je vhodné strategii využít

  • Vaše projekty mají stabilní poptávku.
  • V kampani máte alespoň 30 konverzí za 30 dní (ideálně více než 50).
  • Chcete šetřit čas a zvýšit výkon kampaně.

Maximalizace konverzí je zatím dostupná pro obsahové a produktové kampaně včetně dynamického retargetingu. 

Jak díky nové strategii získat o 53 % více objednávek? To zjistíte v případové studii s klientem Insportline.Podrobný návod a praktické tipy k nastavení najdete v Sklik Nápovědě. Další zkušenosti klientů a novinky o vývoji Maximalizace konverzí se dozvíte v tomto článku.

Sdílet na sítích