 
				Přepnutí z ručního CPC na Maximalizaci konverzí bylo velmi jednoduché a přineslo viditelně lepší výsledky. Shrnu to takto – za téměř žádnou práci, více peněz. Nenašel jsem důvod, proč novou strategii nepoužívat.
Chcete ze svých kampaní dostat víc, aniž byste trávili hodiny laděním nabídek? Nová strategie Maximalizace konverzí v Skliku automaticky přizpůsobuje cenu za proklik tak, aby vám v rámci nastaveného rozpočtu přinášela co nejlepší výsledky.
Jak Maximalizace konverzí funguje? V nastavení kampaně zadáte maximální cenu za konverzi (max. CPA), kterou jste ochotní zaplatit. Systém následně automaticky nastavuje ceny za proklik v aukcích tak, aby maximalizoval počet konverzí při zachování dodržení stanovené max. CPA.

Systém rozpozná, v jaké aukci je největší šance na konverzi a kde naopak ušetřit. Díky tomu využívá váš rozpočet naplno – vy jen upravujete maximální cenu za konverzi a rozpočet.
 
				Přepnutí z ručního CPC na Maximalizaci konverzí bylo velmi jednoduché a přineslo viditelně lepší výsledky. Shrnu to takto – za téměř žádnou práci, více peněz. Nenašel jsem důvod, proč novou strategii nepoužívat.
1. Začněte testem jedné kampaně
Vyberte si segment s dostatečným objemem konverzí, aby systém mohl rychle nasbírat potřebná data a začít se učit.
2. Vyhodnocujte průběžně
Sledujte výkon kampaně v prvních týdnech po přepnutí a dejte algoritmu čas na učení – minimálně 14 dní, ideálně měsíc. 
3. Nastavte realistické CPA 
Při přechodu na strategii Maximalizace konverzí zvolte počáteční CPA raději o něco vyšší, než byla průměrná hodnota před přepnutím. Pomůže to systému kampaň lépe optimalizovat a neomezí její výkon. 
4. Sledujte rozpočty kampaní 
Zajistěte, aby byly dostatečně vysoké; při nízkém rozpočtu strategie nemůže plně využít svůj potenciál. 
5. Zapojte automatizaci efektivně 
Využijte plný potenciál strategie v Skliku a věnujte ušetřený čas vyhodnocování výsledků a optimalizaci dalších kampaní. 
Maximalizace konverzí je zatím dostupná pro obsahové a produktové kampaně včetně dynamického retargetingu.
Jak díky nové strategii získat o 53 % více objednávek? To zjistíte v případové studii s klientem Insportline.Podrobný návod a praktické tipy k nastavení najdete v Sklik Nápovědě. Další zkušenosti klientů a novinky o vývoji Maximalizace konverzí se dozvíte v tomto článku.