Nové Sreality.cz v praxi: Tipy, které zrychlí cestu k zákazníkovi 

17. října 2025

Workshop pro makléře nabídl bohatý program zaměřený na každodenní praxi. Nové Sreality.cz nejsou jen o novém vzhledu. Makléřům přinášejí větší viditelnost a účinnější cestu k oslovení klientů. Krok za krokem jsme prošli praktické tipy pro každodenní práci, ukázali si praktické analytické nástroje, a také ja cílit mimo samotný portál – od online reklamy až po rádio.

Každodenní práce makléře pod lupou

Michal Pazdera, externí konzultant Sreality.cz, ukázal nástroje zdarma, které pomáhají v každodenní práci. Zároveň ukázal praktické funkce v administračním rozhraní služby, jako jsou uložená hledání, práce s oblíbenými inzeráty a jak tyto funkce lze využít v praxi. Velká pozornost patřila prémiovým pozicím:

  • Tip regionu 
  • Tip makléře 
  • Tip developerského projektu 

Cíl byl jasný – zlepšit viditelnost nabídky a zrychlit cestu od zobrazení k reálnému kontaktu. 

Redesign, který mění chování uživatelů 

Hana Kontriš, manažerka oborových služeb, představila hlavní přínosy redesignu. Nejde jen o novou grafiku, ale o to, jak lidé hledají bydlení – které prvky rozhraní je nejvíce zajímají a co jim pomáhá rychleji najít relevantní nabídky. Zároveň ukázala konkrétní výsledky reklamních pozic, jako jsou například Tip regionu či Tip makléře a přiblížila, co vše mohou přinášet. 

Cílená reklama napříč Seznamem

Pro oslovení kupujících i mimo Sreality, nastupuje cílení v přímém nákupu. Barbora Hlavík, konzultantka mediálního plánování, ukázala, jak zvýšit zásah v různých fázích nákupního procesu – od budování povědomí až po retargeting. Klíč? Správná kombinace publika a měřitelných výsledků.

Rádio jako doplněk online kampaní 

„Rádio funguje i se zavřenýma očima,“ připomněl Jiří Tamašek, manažer obchodního týmu klíčových zákazníků. Doplnil, že rádio přirozeně rozšiřuje online zásah a pomáhá budovat značku, která zůstane v paměti, a to jak lokálně, tak celostátně. Makléři si odnesli jasný návod, kdy spot nasadit, jak zvolit správnou frekvenci, držet konzistentní kreativní linku a propojit ho s online kampaněmi na Seznamu.

Zajímají vás novinky a změny na Firmy.cz, které mohou zviditelnit vaše podnikání? Konkrétní tipy, jak z nových funkcí vytěžit maximum, najdete v našem článku.

Sdílet na sítích