Seznam.cz otevírá uživatelům další platformu pro publikování autorského obsahu. Nově mohou autoři z řad široké veřejnosti nabízet svou tvorbu formou audia na platformě Podcasty.cz. Podobně jako na blogovací platformě Médium.cz mohou i zde svoji tvorbu monetizovat.
Podcasty.cz doposud nabízely pořady z produkce obsahových služeb Seznam.cz a vybraných partnerů třetích stran v sekcích jako například Byznys, Děti a rodina, Fikce, Historie, Hudba, Krimi, Sport, Společnost a kultura, Věda a další. Nově nabízí snadné vytvoření vlastního redakčního prostoru také všem přihlášeným uživatelům.
Každý registrovaný uživatel si může vytvořit vlastní autorský profil, prostřednictvím kterého má možnost neomezeně publikovat své podcasty. Tým editorů služby Podcasty.cz následně dohlíží na dodržování pravidel a v případě potřeby s autory komunikuje.
„Monetizace obsahu je možná už od prvního nahraného audia. Tímto krokem se uživatelé zapojí do partnerského programu Seznamu a dostanou 30 % příjmu z přehrané a zobrazené reklamy u jejich audia,” říká Jiří Vítek, ředitel divize Obsahových služeb a dodává: „Hlavní novinkou je, že autor podcastů už nebude potřebovat pro správu a publikování žádné další nástroje. Podcasty.cz zajistí konverzi vloženého audia, monetizaci, publikování na platformách třetích stran (například Apple Podcasts nebo Spotify). Platforma zároveň nabídne podrobné statistiky a další servis pro autory včetně vygenerování embedů,”
Podcasty mohou lidé komfortně poslouchat také v mobilní aplikaci Seznam.cz, která nabízí i verzi pro Android Auto či CarPlay.
„Možnost umístit podcast na domovskou stránku Seznamu představuje atraktivní příležitost nejen pro zavedené tvůrce, kteří tak mohou rozšířit své publikum, ale i pro nové a dosud neobjevené talenty. Potvrzuje to i zkušenost z naší služby Médium.cz, kde si řada uživatelů vybudovala vlastní početné publikum a získává pravidelně zajímavé finanční odměny,” dodává Ondřej Tolar, ředitel divize Domovské stránky Seznam.cz.
Společnost Seznam.cz nově nabízí uživatelům možnost zobrazení svých stránek bez display, video a audioreklamy. Produkt Seznam bez reklam, který nahradí a rozšíří stávající službu Seznam Premium, je možné předplatit za měsíční poplatek 179 korun. „Na službách Seznamu pracujeme s reklamou velmi šetrně tak, aby byla pro naše uživatele co nejvíce přívětivá a nerušila jejich zážitek. …
Ve třetím čtvrtletí roku 2025 byly nabídkové prodejní ceny středně velkých starších bytů* v České republice o 18,5 % vyšší než ve stejném období roku předcházejícího. Vyplývá to z aktuálních dat portálu Sreality.cz a Indexu Sreality.cz, který sleduje vývoj nabídkových cen bytů v celém Česku. Křivka růstu dle Indexu Sreality.cz v posledních měsících konstantně roste. …
Parlamentní volby proběhnou 3. a 4. října a budou hodně sledované – nejen kvůli politickému napětí, ale i proto, že půjde o první volby s možností korespondenčního hlasování ze zahraničí. Zpravodajské weby Seznam Zprávy a Novinky.cz proto chystají speciální obsah, který čtenářům pomůže zorientovat se v předvolební nabídce. Novinky.cz Seznam Zprávy Pro své čtenáře na …
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.