Magda Lásková (Omnicom Media Group): Naše práce připomíná trochu bojovku

Veronika Geltner 10. září 2020

Hostem Martina Jandory v další epizodě podcastu Nejen o reklamě byla tentokrát usměvavá Magda Lásková. Magda už deset let pracuje v OMG, v současné době na pozici Head of Research. S Martinem se rozpovídala o pracovních začátcích, různorodosti projektů a také o tom, proč ji práce ve výzkumu baví. 

Hned v úvodu na sebe Magda prozradila, že si už jako malá hrála na výzkumnici a učitelku. Nebylo tedy pro nikoho překvapením, když se po maturitě rozhodla studovat sociologii. Ale učitelské povolání si vyzkoušela také. Na její současné profesi ji baví především různorodost. „Každý týden pracujeme na něčem novém. Projekty se různě překrývají a flexibilně reagujeme na to, co přichází. Jsme trochu jako skautský oddíl, neustále něco domlouváme, koordinuje a pořádáme brainstormingy. Naše práce připomíná trochu bojovku,“ přibližuje s úsměvem pracovní prostředí ve svém týmu Magda.

Aby mohli klientům lépe přiblížit svou práci, rozhodli se s týmem před čtyřmi lety natočit dokument. Záznamy pořídili v průběhu práce na etnografickém výzkumu se seniory. Dokument sklidil obrovský úspěch a pomohl Magdinu týmu lépe propagovat oddělení výzkumu i v rámci firmy: „Tento projekt dal našemu týmu a naší práci tzv. tvář.“ Dokument natáčí teď každý rok.

A Magdino poselství na konec? „Mirek Dušín is the king!“

Poslechněte si celou epizodu a nenechte si ujít další témata:

  • Jak Magda využívá ve své práci intuici
  • Jak těžké je skloubit manažerské povinnosti se samotným výzkumem
  • Proč má ráda Mirka Dušína
Veronika Geltner

PR specialistka

Sdílet na sítích
Poslouchat nás můžete i na