Petr Miklík (Kupi.cz): Letáky jsou dnes médiem, které má zákazníky bavit

Veronika Geltner 27. srpna 2020

Posledním srpnovým hostem v další epizodě podcastu Nejen o reklamě byl tentokrát Petr Miklík, který se posledních pět let věnuje uživatelské službě Kupi.cz. Petr začínal spolu s 15 kolegy v roce 2014 a dnes je jeho tým dvojnásobný.

Online rádce Kupi.cz za posledních šest let prošel velkým vývojem. Platforma začínala jako pomocník při nákupech v kamenných prodejnách. Dnes nabízí uživatelům stále se zlepšující mobilní aplikaci a od loňského roku také zahraniční mutaci: „Dříve se letáky používaly jako informační platforma komunikující jen slevy. Dnes je to médium, které má zákazníky bavit a částečně i vzdělávat. Počet promo produktů ale v čase neklesá, počet stran se naopak zvyšuje.“

Moderátora Martina Jandoru také zajímalo, kdo je typickým uživatelem a jak vypadá budoucnost Kupi.cz. Petr prozradil, že se plánují věnovat zahraničním mutacím. Zmínil, že se rozjíždí spolupráce v USA, kde portál funguje pod značkou kupino.com. Zajímavý trh je pro ně i Slovensko a Německo.

Petr by byl rád, aby Kupi.cz pro uživatele představovalo kompletní pomoc s nakupováním – od plánování přes samotný nákup a využití věrnostních programů až po dokončení nákupu.

A co dalšího v podcastu uslyšíte?

  • Jak marketingově pracují s novinkami na Kupi.cz
  • Kdo je uživatelem Kupi.cz
  • Rozdílnost produktů u nás a v zahraničí
  • Jak Kupi.cz pomáhá snižovat ekologickou stopu
Veronika Geltner

PR specialistka

Sdílet na sítích
Poslouchat nás můžete i na