Seznam.cz představuje exkluzivní reklamní formát Seznam na den
Seznam na den je nový exkluzivní reklamní formát, díky kterému může klient dosáhnout v rámci čistého reache až 4,1 milionu RU zásahu, což je přibližně 48 % české internetové populace.
(Stránka 2)
Seznam na den je nový exkluzivní reklamní formát, díky kterému může klient dosáhnout v rámci čistého reache až 4,1 milionu RU zásahu, což je přibližně 48 % české internetové populace.
Chcete ze svých kampaní dostat víc, aniž byste trávili hodiny laděním nabídek? Nová strategie Maximalizace konverzí v Skliku automaticky přizpůsobuje cenu za proklik tak, aby vám v rámci nastaveného rozpočtu přinášela co nejlepší výsledky.
Podcastová platforma Podcasty.cz od Seznamu vstupuje do nové éry – od 15. října 2025 se otevírá všem tvůrcům. Každý, kdo chce sdílet svůj hlas, příběh nebo myšlenku, může nyní začít snadno, zdarma a bez složité administrativy.
Kdo chce dnes uspět v online marketingu, ten v kampaních sází na vlastní 1st party data. Pokud je chcete v Skliku naplno využít i vy, díky přímému propojení Raynet CRM a integrátoru Boost.space to zvládnete raz dva. Tak zapomeňte na složitou technickou přípravu a aktivujte své kampaně doslova na pár kliknutí.
V dnešní době je práce s 1st party daty klíčem k úspěšnému marketingu. Ale s rostoucím důrazem na ochranu soukromí přichází i obavy: Kam se data ukládají? Kdo k nim má přístup? A jak je bezpečně využít pro cílení? Proto jsme v Seznamu vytvořili Seznam Data Clean Room (SDCR) – prostředí, kde můžete s vlastními daty pracovat naplno a bez kompromisů v ochraně soukromí.
Změny v oblasti ochrany soukromí a ústup od cookies třetích stran vedou firmy k tomu, aby se více opíraly o vlastní data. Ta ale sama o sobě nestačí, pokud k nim chybí včasný přístup nebo nejsou připravená k dalšímu využití. Proto vzniklo nové propojení mezi platformou Boldem CDP a Sklikem, které umožňuje automatický přenos kontaktů do vlastních publik pro placené kampaně. Jak integrace funguje, co je potřeba pro její aktivaci a jaké výhody nabízí?
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.