Novinky
(Stránka 91)
Nástroje pro práci s vyhledávacími dotazy
Není tomu tak dlouho, co jsme v inzerentském rozhraní Skliku představili informačně mocný nástroj pro optimalizaci kampaní do Vyhledávací sítě – výpis vyhledávacích dotazů. Jejich seznam je možné zobrazit pro celou sestavu nebo samotné klíčové slovo. Statistika je průběžně aktualizována zanedlouho po uskutečněném hledání. Významné je pak nefiltrování vyhledávacích dotazů ze strany Skliku, díky čemuž …
Změny v Skliku – 5. září 2013
To máte: statistické reporty podle typu a názvu konverze, úprava výběru data ve formuláři; bugfixy kopírování nastavení kampaně, přepínání mezi účty a nezobrazování statistik v grafu.
Změny v Skliku – 3. září 2013
Pod žhnoucí kapotou Skliku tepe srdce několika desítek lidí, kteří neúnavně buší do klávesnice další a další řádky objektově orientovaného kódu.
Změny v Skliku – 29. srpna 2013
Pod žhnoucí kapotou Skliku tepe srdce několika desítek lidí, kteří neúnavně buší do klávesnice další a další řádky objektově orientovaného kódu.
Jak pracovat v kampaních se slovy s nízkým pokrytím?
Nízké pokrytí klíčových slov může významně snižovat výkon kampaní v Skliku. V článku je popsán stav klíčového slova Nízké pokrytí a jsou v něm poskytnuty rady pro efektivní práci s těmito slovy.