28. 1. 2014

Nový import kampaní k testování

Pokud jste se někdy pokoušeli do Skliku importovat větší množství kampaní, tak víte, že tento nástroj si zasloužil předělat.

Před několika měsíci jsme se rozhodli vyřešit nedostatky importního nástroje a zjistili jsme, že musíme začít znovu na zelené louce. Výsledkem práce brněnských vývojářů a webmasterů je nový nástroj pro import kampaní s těmito vlastnostmi:

Nový import - menu

  • Importér umí importovat soubory o velikosti několika stovek MB.
  • Vypisuje pouze důležité chybové hlášky a varování.
  • Podporuje import sestav s přiřazenými retargetingovými seznamy.
  • Kódování souboru umím nástroj v drtivé většině případů určit sám.
  • Soubory nahrané v prvním kroku importu jsou tamtéž dostupné po 24 hodin.
  • Pokud ve 2. kroku importu víme, ke které kampani/sestavě chyba nebo varování patří, tak na něj lze kliknout a v levé části dojde k rozbalení struktury souboru na správném místě.
  • Pokud dojde při provádění samotného importu ve 3. kroku k nějaké chybě, tak je uživatel daleko lépe informován, ve které kampani nebo sestavě k ní došlo.

Nyní je importní nástroj v betaverzi, kterou plánujeme velmi brzy, pokud nenalezneme závažnější chyby, nahradit původní importní nástroj Skliku. Nástroj je dostupný z nástrojového menu v inzerentském rozhraní Skliku. Budeme rádi za vaše připomínky, názory, ale i nalezené chyby. Ty nám, prosím, zasílejte na email jiri.chomat@firma.seznam.cz se screenshotem chyby, uvedením účtu a s přiloženým souborem.

Importér budeme rozšiřovat o další možnosti

Můžete se tak těšit na další novinky a vylepšení. Vývoj importního nástroje dále probíhá a postupně do něj přidáme níže uvedené možnosti:

  • Podpora importu zazipovaných souborů.
  • Import bannerů.
  • Ignorování nastavené MaxCPC.
  • Ignorování inzerátů i bannerů.
  • Najdi a nahraď textový řetězec v textu inzerátů a/nebo v cílových URL.
  • Podpora nastavení časového plánování u kampaní.
  • Podpora nastavení regionálního cílení u kampaní.

Za celý tým Skliku Jirka Chomát