Přejít na obsah

Optimalizační tipy

(Stránka 20)



Posilujte svou značku pomocí brandových kampaní

K čemu je dobré budovat silný brand? Vytváří poptávku, zvyšuje hledanost vašich produktů či služeb. Ovlivňuje budoucí nákupní chování uživatelů. Ve výsledku přináší zákazníky i bez reklamy, protože se k vám budou sami vracet. Snižuje závislost na retargetingu. Díky vyšší důvěryhodnosti známé značky často dosahují vyššího konverzního poměru.S budováním značky vám v Skliku pomůžou brandové …


Zvyšujeme výkon kombinovaných reklam v Skliku díky barvám

U kombinovaných reklam v obsahové síti Skliku můžete nyní využívat barev a stylovat tak své reklamy v souladu s vaší firemní identitou. Abychom vám ušetřili práci, všem stávajícím reklamám jsme barvy přiřadili automaticky. Kde se barvy budou zobrazovat a jaké jsou jejich možnosti nastavení? Každá kombinovaná reklama se může zobrazit až se dvěma vlastními barvami. …


Co dělá i zkušený PPCčkař špatně při práci s CTR

Ať jste specialista nebo manažer, ke své práci potřebujete data. Na jejich základě děláte rozhodnutí, díky kterým maximalizujete plnění svých cílů. V případě Skliku chcete zpravidla maximalizovat zisk z výkonnostních kampaní nebo zásah k dané cílovce u kampaní brandových. V poslední době jsem se však setkal i u zkušenějších lidí s nepřesnou interpretací hodnot základní …


Nové kategorie a parametry na Zboží.cz od ledna 2022

3. ledna 2022

Po nedávném souhrnu novinek přinášíme přehled nových kategorií, nově založených či upravených parametrů a dalších změn, ke kterým došlo v prosinci tohoto roku. Nově založené kategorie Na vaše připomínky jsme založili nové kategorie. Doporučujeme vám zkontrolovat a upravit CATEGORYTEXT v XML feedu, pokud je váš sortiment pro tyto kategorie relevantní: Zdraví | Zdravotní pomůcky a …


Otázky a odpovědi ke změnám v retargetingu a měření konverzí

V listopadu jsme vás informovali o změnách ve spouštění konverzních a retargetingových kódů v souvislosti s novelou zákona o el. komunikacích. Abychom vám lépe pomohli se v problematice zorientovat, připravili jsme pro vás odpovědi na dotazy, se kterými jsme setkali. Jak Seznam zpracuje hity, které informaci o consentu vůbec neobsahují? Spuštění konverzních a retargetingových kódů …


Škoda, BMW, Ford… Jaké vozy se hledají na Sautu nejčastěji?

8. prosince 2021

Filtry na Sauto.cz, které lidé používají zdaleka nejčastěji, jsou značka a model vozu. Využívá je celkem 40 % všech reálných uživatelů. A jaká značka u nich boduje nejvíce? Asi vás nepřekvapí, že vítězem je Škoda, kterou hledá 15 % všech reálných uživatelů Sauta. Následuje Volkswagen s 11 % a třetí Mercedes Benz s 8 %. V těsném závěsu …

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí