Přejít na obsah

Optimalizační tipy

(Stránka 49)



Pokročilé nastavení retargetingového kódu

24. února 2017

Když jsme v září 2016 v Skliku spouštěli dynamický retargeting, říkali jsme, že jeho velkou předností je jednoduchost. Aby jej však mohly používat i ty e-shopy, které používají vlastní URL, přinášíme vám možnost využít pokročilého nastavení kódu. Zároveň se díky tomu můžete připravit s předstihem na připravovanou novinku – DRTG cílení na návštěvníky kategorií.


Jak zvýšit proklik na webové stránky o 210%

20. února 2017

Klient Knihy Dobrovský měl na Firmy.cz dlouhodobě neplacené firemní profily. V červnu 2016 jsme se s klientem dohodli na spuštění kampaně s cílením na celou ČR. Cílem bylo navýšení výkonu z Firmy.cz. Spuštěním kampaně klient automaticky získal profil Seznam naplno, díky kterému jsme jej zviditelnili na nejnavštěvovanějších českých stránkách: hlavní stránce Seznam.cz, v jeho vyhledávání, na …


Jak správně nastavit své výkonnostní kampaně

12. prosince 2016

Společnost Justo využívala na Firmy.cz placenou podobu firemních profilů. V srpnu 2016 nás klient oslovil s tím, že by rád zefektivnil nastavení kampaní. S klientem jsme se dohodli na úpravě kampaně. Kampaň měla působit lokálně, abychom podpořili všechny pobočky klienta v jednotlivých městech ČR. Cílem tedy bylo navýšit počet objednávek. Během nastavování je třeba dodržet …


Jak navýšit proklik na webové stránky z Firmy.cz

12. prosince 2016

Autobazar DAVO CAR měl na Firmy.cz neplacené firemní profily od roku 2008. V srpnu 2016 nás klient oslovil s tím, že by rád investoval do propagace na Firmy.cz. Dohodli jsme se na spuštění kampaně s cílením na celou ČR. Cílem bylo navýšení výkonu z Firmy.cz. Spuštěním kampaně klient automaticky získal profil Seznam naplno, díky kterému …


Registrace e-shopu snadno a rychle díky Zboží.cz

8. prosince 2016

Chceme internetovým obchodům usnadnit využívání Zboží.cz, proto jsme připravili dvě novinky, díky kterým rychle zvládnou nejen registraci, ale také se jednoduše zorientují v nabídce e-shopového řešení a v tom, které podporují jednotlivé funkce Zboží.cz.

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí