Jak jsme vás už dříve informovali, letos organizátoři konference SIGIR přijali náš článek s názvem CWRCzech: 100M Query-Document Czech Click Dataset and Its Application to Web Relevance Ranking. Díky tomu jsme se mohli s kolegy z celého světa podělit o výsledky naší práce a detailně konzultovat zajímavá témata. Přednáška Josefa Vonáška i poster prezentovaný Josefem a Lenkou Lasoňovou přitáhly značnou pozornost. Konference SIGIR se zúčastnili také Barbora Rišová a Jaroslav Veverka.
Pro klienty a specialisty
(Stránka 9)
Sklik podporuje 1st party cookies pro lepší výsledky kampaní
Reklamní systém Sklik začne postupně přecházet na cookies prvních stran neboli 1st party cookies. Ty aktuálně nejsou a ani nebudou blokovány ze strany prohlížečů, a tím inzerentům umožní i v budoucnu efektivně využívat retargeting a přesně doměřovat kampaně.
Nové kategorie a parametry na Zboží.cz od srpna 2024
Po nedávném souhrnu novinek přinášíme přehled nových kategorií, nově založených či upravených parametrů a dalších změn, ke kterým došlo v červenci roku 2024.
Zboží.cz představuje nový ceník pro hlavní sezónu 2025
Po lednové úpravě standardního ceníku Zboží přinášíme novou podobu sezónního ceníku s platností od 1. 10. do 31. 1. Aktualizované minimální ceny za proklik (CPC) naleznete v přehledové tabulce.
Klienti stojí o propojení s oblíbenými podcasty, říká Tereza Marková
Zažívají podcasty vrchol slávy, nebo má jejich obliba ještě kam růst? Jde dopad zvukové reklamy změřit? A jak si rozumí online a offline audioformáty? Na to jsme se zeptali Terezy Markové, která klíčovým zákazníkům Seznamu radí s audioreklamou.
Kristina Šlechtová: Vlastní seznamy zákazníků pro fajnšmekry
Sérii přenášek z letošního Sklik Expert fora uzavírá Kristina Šlechtová z Skliku. Ta hostům prozradila tipy, které mohou vylepšit cílení na vlastní seznamy zákazníků. Chcete i vy v kampaních efektivně pracovat s e-maily zákazníků? Podívejte se na záznam Kristinina vystoupení.