Propojte televizi s onlinem a začnou se dít divy

Ať už představujete svoji značku, nový produkt, snažíte se získat nové zákazníky nebo aktivovat ty stávající, na Seznamu najdete prostor, který je pro to vhodný. Od terestrické televize, přes vlastní videoportál, rádia, tisk, až po nejkvalitnější online prostor na českém trhu. Oslovte až 2,5 milionu televizních diváků vhodně zvoleným spotem nebo získejte potřebnou frekvenci např. videoreklamou na webech Seznamu a našich partnerů.

Crossmediální kampaně nebyly nikdy jednodušší.

Nespoléhejte pouze na jeden mediatyp. Diverzifikujte

Typický uživatel Seznamu se dnes v průběhu celého dne i svého typického týdne pohybuje napříč různými médii, na různých platformách a zařízeních. Např. zpravodajství přijímá jak ze zpravodajských portálů jako Seznam Zprávy nebo Novinky.cz tak z Televize Seznam nebo ze zpráv na rádiu Expres FM.

Plynule přechází z mobilu na počítač, a z počítače na televizi.

Proto by každá mediální kampaň měla reflektovat tyto návyky a snažit se oslovit uživatele tam, kde se právě pohybují se sdělením, které respektuje povahu daného média.

Seznam.cz nabízí každému klientovi reklamní formáty vhodné pro jakýkoliv typ kampaně – ať už se jedná o kampaň na podporu budování značky, představení produktu nebo zvýšení prodejů. Díky výhodným balíčkům můžete kombinovat reklamou v Televizi Seznam s online reklamou nebo dokonce s reklamou v rádiích.

Televize Seznam se svým obsahem zaměřuje na diváky ve věku 25–55 let, s VŠ a SŠ vzděláním, ekonomicky aktivní, žijící ve středních a větších městech, zajímající se o politiku a společenské dění. Měsíčně s naším reklamním balíčkem, který čítá 480 spotů, zasáhnete až 870 tisíc diváků. Ale v kombinaci s dalšími reklamními formáty můžete tento zásah významně navýšit.

  • spolu s mobilním Outstreamem na Novinky.cz, Seznam Zprávy a Super.cz na 1,9 milionu
  • s Outstreamem na HP Seznam můžete oslovit až 2,1 milionu uživatelů
  • s desktop Outstreamem na Novinky.cz, Seznam Zprávy a Super.cz až 2,2 milionu uživatelů

Když se do svého mediálního mixu rozhodnete zapojit i spoty v rádiích Expres FM a Classic Praha, rozšíříte svůj unikátní zásah o 100 tisíc posluchačů týdně.

Bariérou pro vás nemusí být ani výroba videospotu. Podívejte se také na ukázky videospotů z produkce Seznamu.

Televize Seznam posiluje svůj share

Televize Seznam začala vysílat v lednu roku 2018 primárně jako zpravodajsko-publicistická televize. Před rokem ale prošla změnou programového schématu a dnes je plnoformátovou stanicí, která nabízí pořady pro děti, zpravodajství, publicistiku, zábavu nebo filmy. Tahle programová změna přinesla kanálu více než dvojnásobní sledovanost.

Rating Televize Seznam – meziroční vývoj

V současném programovém schématu převládá zábava. Večery patří seriálům ze skandinávské a britské produkce nebo českým a animovaným filmům. Nově televize uvádí i kulinářskou a auto-moto show. Samozřejmostí jsou ale i vlastní pořady, zpravodajství, byznys nebo politika.

HP Seznamu se srovnatelným zásahem jako televize

Ačkoliv je televizní reklama z pohledu velikosti inzerce stále nejsilnějším médiem s podílem 46 %, na online reklamu připadá podíl dalších 27,5 % v celkové hodnotě 34,4 mld. Kč.

Nejsilnější stránkou českého internetu je stále domovská stránka Seznam.cz. Měsíčně ji podle portálu NetMonitor navštíví až 7 milionů reálných uživatelů, kteří vygenerují celkem 2–3 miliardy zhlédnutí za měsíc. A skrze své videoformáty jako jsou HP Exclusive nebo HP TV dokáže zasáhnout až 6 milionů uživatelů. Jedná se tak o zásah, který je srovnatelný se zásahem největších televizních stanic.

Zásah televizních stanic

Zdroj: Analýza profilu uživatelů videoplatforem z dat adMeter 1000, květen 2018, Median

Deník Právo oslovuje měsíčně přes 200 tisíc čtenářů

V rámci cross-mediálních kampaní se Seznamem můžete počítat i s tiskem. Díky spolupráci Seznamu se společností Borgis, můžete zásah svých reklamních kampaní navyšovat i díky Deníku Právo. Ten vychází v denním průměrném nákladu 66 tisíc kusů a s průměrným počtem čtenářů 227 000 patří do TOP 3 nejčtenějších celostátních titulů v ČR. Jeho nejsilnější čtenářskou základnu tvoří vzdělaná populace ve věku 40+.

Teď už víte, že propojit více mediatypů se vyplatí. Seznam vám dává ideální příležitost pohybovat se napříč různými zařízeními, médii a platformách, díky čemuž zvýšíte svou šanci k získání nových zákazníků.