Přejít na obsah

Služby a obsah

Volební sezóna na Novinky.cz

Hana Holubová 16. května 2025

Politickou událostí letošního roku budou na podzim volby do Poslanecké sněmovny. Novinky.cz proto připravily diskuzní pořad Volební sezóna. Ve Volební sezóně u jednoho stolu zasednou čtyři diskutující a průběžně budou rozebírat dění před volbami do Poslanecké sněmovny. V prvním díle se představila čtveřice ve složení Karolina Brodníčková (redaktorka domácí sekce Novinek a Práva), Anna Shavit (politoložka …



O 91 % vyšší tržby za dva měsíce. Jak jsme zajistili, aby byl klient Manutan vidět?

15. května 2025

Manutan je silný hráč v oblasti vybavení kanceláří a provozů, přesto ale chtěl ještě více posílit svou online viditelnost a přitáhnout více zákazníků. Společně jsme nastavili kampaň na Seznamu zaměřenou na klíčová slova, důležité kategorie i konkrétní města. Výsledky na sebe nenechaly dlouho čekat: 129% nárůst prokliků, zobrazení na předních pozicích napříč republikou a hlavně – téměř dvojnásobné tržby. 


Seznam se s médii: Válka billboardů

Barbora Sedláčková 14. května 2025

Prezident sotva stanovil termín parlamentních voleb, a oficiálně tak odstartoval předvolební kampaň, přesto na nás už několik týdnů na každém rohu čeká usměvavá tvář tu koaličního, tu opozičního politika, výjimečně političky. Volební plakáty a billboardy jsou vyzdobeny vlajkami, vykřičníky a barvami všech odstínů. Nic z toho tu ale není náhodou – každý prvek vizuální kampaně pečlivě vybírají marketingoví poradci. V dnešní kapitole našeho předvolebního seriálu se zaměříme právě na politickou reklamu.


Google znovu mění plán ohledně cookies. Seznam se drží své strategie a sází na 1st party data

Dlouho avizovaný konec cookies třetích stran v prohlížeči Chrome se nekoná. Google se po letech slibů, že je začne ve svém prohlížeči blokovat, a několika odkladech definitivně rozhodl cookies zachovat s možností je ručně vypnout v nastavení prohlížeče. Význam cookies třetích stran ale dlouhodobě klesá, a proto Seznam sází na 1st party data, která jsou stabilní, spolehlivá a zajišťují, že vaše kampaně zasáhnou správné publikum.

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí