Už čtvrtým rokem Seznam.cz vybírá nejlepší projekty v rámci soutěže Agenturní spolupráce roku. Vítězné kampaně za rok 2024 se utkají v osmi kategoriích, mezi kterými nechybí Cross-mediální spolupráce roku, Offline kampaň roku a Obsahová spolupráce roku. Nově se k nim přidaly i kategorie Sklik certifikovaná agentura roku a Sklik ověřená agentura roku – ocenění, která vyzdvihnou ty nejúspěšnější agentury v rámci služeb Skliku. Vyhlášení vítězů AGSR proběhne opět v rámci Seznam fóra, které se bude konat v září 2025 v pražském DOX+.
#Agenturní spolupráce roku
Na slavnostním vyhlášení Agenturní spolupráce roku 2023 nejčastěji bodovaly agentury Wavemaker a Knowlimits
Zástupci tuzemské internetové jedničky Seznam.cz dnes vyhlásili vítěze v třetím ročníku soutěže Agenturní spolupráce roku. Porota za loňské projekty ocenila například komunikační agenturu Knowlimits jako skokana roku nebo agenturní skupinu Publicis Groupe za práci s cookieless cílením v Skliku napříč klientským portfoliem. Dvě ocení si odnesla také agentura Wavemaker.
Nenechte si nic ujít
Stačí zanechat e-mail a o všem důležitém vám dáme vědět.
Andy Sitta: Klienti si začínají uvědomovat, že podpora brandu má smysl
Andy Sitta je zkušený marketér a šéf Seznam Brand Studia, které pro klienty tvoří nativní kampaně nabité skvělými nápady. I díky tomu za svoji práci sbírá ocenění v Česku i v zahraničí. A my jsme se ho zeptali, jak klienti nativní reklamu vnímají, o jaké trendy se zajímají a jak by měla vypadat úspěšná kampaň založená na obsahu.
Klienti stojí o propojení s oblíbenými podcasty, říká Tereza Marková
Zažívají podcasty vrchol slávy, nebo má jejich obliba ještě kam růst? Jde dopad zvukové reklamy změřit? A jak si rozumí online a offline audioformáty? Na to jsme se zeptali Terezy Markové, která klíčovým zákazníkům Seznamu radí s audioreklamou.
Agenturní spolupráce roku 2023: Které agentury se utkají o ceny?
V rámci Agenturní spolupráce roku 2023 už potřetí oceníme nejlepší projekty mediálních a kreativních agentur. Přinášíme vám přehled těch nejzdařilejších kampaní, které se dostaly do užšího výběru v devíti kategoriích. O výběr nominantů se postarala odborná porota tvořená devíti Seznamáky, kteří působí napříč službami české internetové jedničky.
Seznam.cz potřetí ocení spolupráci s agenturami
Tuzemská internetová jednička Seznam.cz vyhlásí v září letošního roku už potřetí nejlepší Agenturní spolupráci roku. Vítězné agentury budou za své kampaně realizované v roce 2023 hodnocené v devíti kategoriích, mezi nimiž nebude chybět Cross-mediální spolupráce roku, Programatická spolupráce roku nebo Obsahová spolupráce roku. Novinkou je pak Offline kampaň roku, která bude hodnotit využití offline kanálů Seznamu.