Přejít na obsah

#Firmy.cz

(Stránka 12)



Jak zvýšit proklik na webové stránky o 210%

20. února 2017

Klient Knihy Dobrovský měl na Firmy.cz dlouhodobě neplacené firemní profily. V červnu 2016 jsme se s klientem dohodli na spuštění kampaně s cílením na celou ČR. Cílem bylo navýšení výkonu z Firmy.cz. Spuštěním kampaně klient automaticky získal profil Seznam naplno, díky kterému jsme jej zviditelnili na nejnavštěvovanějších českých stránkách: hlavní stránce Seznam.cz, v jeho vyhledávání, na …


Internet změnil za 25 let zvyky Čechů: ráno čtou e-maily, v poledne zprávy a večer se dívají na videa

Za 25 let změnil internet kompletně zvyky Čechů. Zatímco dříve používali tištěné katalogy nebo encyklopedie, dnes si vystačí s počítačem či mobilním telefonem připojeným na internet. Lidé přes internet komunikují s lékaři, konzumují zábavu nebo řeší své problémy. Jenom služby Seznam.cz denně využijí přibližně 4 miliony lidí, jejichž internetové návyky se s železnou pravidelností opakují. Většina si ráno …


Jak správně nastavit své výkonnostní kampaně

12. prosince 2016

Společnost Justo využívala na Firmy.cz placenou podobu firemních profilů. V srpnu 2016 nás klient oslovil s tím, že by rád zefektivnil nastavení kampaní. S klientem jsme se dohodli na úpravě kampaně. Kampaň měla působit lokálně, abychom podpořili všechny pobočky klienta v jednotlivých městech ČR. Cílem tedy bylo navýšit počet objednávek. Během nastavování je třeba dodržet …


12. prosince 2016

Spustili jsme Poptávky. Teď můžete jednotlivým firmám napsat, o co máte zájem. Odkaz na formulář najdete v jejich profilu nebo rovnou ve výpisu na Firmy.cz.


Jak navýšit proklik na webové stránky z Firmy.cz

12. prosince 2016

Autobazar DAVO CAR měl na Firmy.cz neplacené firemní profily od roku 2008. V srpnu 2016 nás klient oslovil s tím, že by rád investoval do propagace na Firmy.cz. Dohodli jsme se na spuštění kampaně s cílením na celou ČR. Cílem bylo navýšení výkonu z Firmy.cz. Spuštěním kampaně klient automaticky získal profil Seznam naplno, díky kterému …


21. listopadu 2016

Nabídka produktů v profilu firmy má teď novou podobu a větší fotky, aby bylo okamžitě vidět, co firma nabízí. Nová nabídka je prozatím dostupná jen u vybraných oborů.

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí