Přejít na obsah

#Případové studie #Sklik

(Stránka 5)



Čím Alzák rozšířil zásah kampaní?

Jednoduchá obsahová kampaň v Skliku si ukotvila pevné místo v marketingovém mixu klienta Alza. O 53 % nižší cena za proklik byla jedním z mnoha důvodů. Obraty v desítkách miliard ročně řadí e-shop Alza.cz na první příčku tuzemské scény. Místo na výsluní ovšem nespadlo Alze z nebe, ale je to zásluhou propracované strategie. Pár dílků z …


Případová studie: Dynamický banner s klientem PackWay s.r.o. a certifikovanou agenturou Proficio Marketing s.r.o.

17. prosince 2021

Společně s certifikovanou agenturou Proficio Marketing s.r.o. a klientem PackWay s.r.o. jsme se rozhodli využít dynamický banner v Skliku jako jeden ze zdrojů nových návštěvníků a zákazníků. Na řádcích níže vás seznámíme s dosaženými výsledky, provedenými kroky k optimalizaci a dalšími plány pro využití dynamického banneru. Certifikovaná agentura Proficio Proficio Marketing patří mezi nejrychleji rostoucí …


Co dokáže Outstream?

V této případové studii, která vznikla ve spolupráci s klientem Mountfield se dozvíte, jak klient využil videoformát Outstream v rámci Skliku pro propagaci jednoho ze svých produktů – elektrokol. Cílem této videokampaně bylo uživatelům sdělit, že Mountfield není pouze prodejcem zahradní techniky, ale že se od roku 2018 věnuje i prodeji elektrokol. Jak se to klientovi podařilo se …


Případová studie: MujKoberec.cz: Testování videoreklamy a nových metrik

26. října 2020

Ptáte se, jak zaujmout? Odpověď zní: videoreklamou. Právě video jsme v naší agentuře PLACEMENT.cz testovali u našeho dlouhodobého klienta MujKoberec.cz. K nativním obsahovým formátům jsme tak přidali novinku, která měla oslovit nové zákazníky. V rámci beta testu jsme také získali přístup k doposud nezveřejněným metrikám. Pojďme se společně podívat na zajímavé výsledky, ke kterým jsme …


Případová studie: Dynamický banner jako zdroj prodeje

28. května 2020

Že je Dynamický banner skvělý formát sloužící pro oslovení nových zákazníků, jsme už v minulosti psali. Teď jsme se spolu s klientem Zahradnictví Kruh rozhodli otestovat tuto hypotézu v praxi. A jak to dopadlo? Prozradíme, že došlo k nárůstu konverzního poměru a snížení PNO. Přečtěte si podrobné výsledky i doporučení, jak i vy můžete efektivně …

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí