Případová studie: Nativní reklama pro EuroPainClinics
Kombinovaná reklama v podobě nativního inzerátu působí věrohodněji a dokáže přivést více návštěvníků, kteří mají skutečný zájem o produkt.
(Stránka 8)
Kombinovaná reklama v podobě nativního inzerátu působí věrohodněji a dokáže přivést více návštěvníků, kteří mají skutečný zájem o produkt.
DecoDoma je český zásilkový obchod a e-shop, který byl založen v roce 2012. V současné době působí na českém, slovenském, polském a rumunském trhu. Patří mezi leadery v oboru potřeb do domácnosti, doplňků a bytového textilu se širokou nabídkou vlastních exkluzivních produktů.
McDonald’s prostřednictvím mediální agentury OMD jako jeden z prvních inzerentů otestoval na publiku internetové televize Stream.cz novinku v cílení. Konkrétně byl nový druh cílení využit pro podporu webu McDonald’s 360, který uživatele zve na 360° virtuální prohlídku restaurace i jejího zákulisí.
Joealex.cz je prodejcem pánské a dámské obuvi v 10 kamenných pobočkách. Má také internetový obchod i vlastní mobilní aplikaci. V jeho nabídce najdete více než 65 značek kvalitní obuvi.
Internetový obchod www.magnetickysvet.cz se specializuje na online prodej kvalitních stavebnic. Klient s Sklikem spolupracuje řadu let a Produktové inzeráty byly jednou z možností, jak rozšířit Sklikový účet o další efektivní typ cílení. Jejich nasazení se nakonec vyplatilo a počet objednávek v e-shopu díky Produktovým inzerátům vzrostl o 16 %.
Sconto je jeden z nejznámějších prodejců nábytku v České republice. Kromě kamenných prodejen provozuje také e-shop. Na základě testu od agentury MarketUP, která klientovi zastřešuje online kampaně, se podařilo zjistit jakou měrou ovlivňují online kampaně nákupy zákazníků na prodejnách.
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.