Přejít na obsah

#Pro inzerenty

(Stránka 38)



Buďte ještě více vidět. Přidejte své logo na mapu vyhledávání na Sreality.cz

1. června 2021

Uživatelé služby Sreality.cz pro vyhledávání nemovitostí používají i mapu. Ta jim pomáhá s lepší orientací v místě, kde se nemovitost nachází. Dejte o sobě ještě více vědět a buďte jim neustále na očích. Připomeňte se jim Logem na mapě. Vhodným produktem pro zvýraznění a odlišení se od konkurence je Logo na mapě na Sreality.cz. Jedná …


Nezapomínejte zadávat přesné adresy při prodeji nemovitostí. Proč se to vyplatí?

27. května 2021

Bod uvedený na mapě značí adresu nemovitosti. Na mapě se zobrazí podle toho, jak přesnou adresu v systému zadáte. A v čem vám to jako realitní kanceláři či makléřům může pomoci? Víme, že někteří uživatelé hledají nemovitosti pouze na mapě. Měsíčně na Sreality.cz přijde hledat nemovitosti zhruba přes 2 200 000 reálných uživatelů, kteří v průměru shlédnou přes 130 000 000 stránek …


Programatik od A do Z: Důležitost brand safety a její řešení

Eva Libichová 27. května 2021

Jak důležité je téma brand safety pro zadavatele reklamy? A jaké mají možnosti, když chtějí v programatickém nákupu svou reklamu zveřejňovat jenom na bezpečných webech? V pokračování blogového seriálu s odborníky na programatickou reklamu se podíváme právě na téma bezpečí značky. Na dotazy tentokrát odpovídali Michael Štádler, Martin Slavík a Jan Brendl. Potřeba zadavatele reklamy …


Optimalizační tipy: Drobné nedostatky, se kterými se v účtech často setkáváme

Reklamní systém Sklik je poměrně živý organismus. Neustále se vyvíjí a jeho funkce a nástroje se v čase mění a vylepšují. I to může být jeden z důvodů, proč se při revizích účtů setkáváme s drobnými nedostatky, které se často opakují a je dobré se podívat, jestli se nenachází i ve vašem účtu. Pojďme se …


Programatik od A do Z: Automatizace a budoucnost přímého nákupu

Eva Libichová 12. května 2021

Jaká je budoucnost programatické reklamy? Nahradí přímý nákup reklamy? A pokročí automatizace a umělá inteligence natolik, aby nahradila marketingové specialisty spravující reklamu? V sérií článků se na tyto a další témata ptáme odborníků z trhu Martina Slavíka, Františka Baumy a Ondřeje Kutiše. Na rozdíl od zahraničí je český programatický trh specifický svým vysokým podílem privátních …


Nové kategorie a parametry na Zboží.cz od května 2021

3. května 2021

Po nedávném souhrnu novinek přinášíme přehled nově založených či upravených parametrů a dalších změn, ke kterým došlo v dubnu tohoto roku.  Nové parametry Díky novým parametrům si uživatelé na webu mohou vyfiltrovat jednotlivé nabídky či produkty, také se jim informace zobrazí v detailu produktu. Jakých kategorií se změna parametrů týká, se dozvíte zde. TOP parametry, …

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí