Produktové novinky na Sreality.cz
Ani během horkých letních dní nezahálíme. Přinášíme souhrn novinek, které jsme si pro vás přichystali.
(Stránka 77)
Ani během horkých letních dní nezahálíme. Přinášíme souhrn novinek, které jsme si pro vás přichystali.
Na konci června jsme přinesli zprávu o spuštění nového programu Ověření, který umožňuje menším agenturám či jednotlivcům prokázat svůj profesionální a transparentní přístup ke správě online marketingových kampaní a zpřehlednit trh agentur pro inzerenty. Během prvního měsíce se do programu přihlásily desítky agentur a freelancerů. Přinášíme přehled těch, kteří jako první získali titul Ověření.
Vylučující klíčová slova jsou nedílnou součástí optimalizace kampaní Skliku. Díky nim můžete zamezit zobrazování inzerce na nežádoucí slova a slovní spojení. Vaše inzerce se tak zobrazí relevantnějšímu publiku a bude efektivnější.
Sklik začínal v roce 2006 jako reklamní systém, který oslovoval primárně uživatele hledávající vaše produkty. Za uplynulá léta se toho naučil daleko více. Dodnes je však vnímán především jako výkonnostní platforma. Teď jej posouváme mezi komplexní nástroje vhodné pro oslovení zákazníků ve všech fázích nákupního procesu – kromě běžných bannerů můžete v Skliku ode dneška využívat …
Poslední 2 měsíce byly v RTB týmu skutečně velmi nabité. Klientům tak nabízíme celou řadu nových produktů, které si mohou nakoupit programaticky. Aby vám žádná z novinek neunikla, najdete vše přehledně v tomto článku.
Dle dat společnosti SPIR a Median dosáhly investice do videoreklamy za rok 2017 přes 3,5 miliardy korun. Pro rok 2018 se očekává další růst o 16 %. Seznam.cz na tento dlouhodobý trend reaguje navyšováním kvantity i kvality svého video prostoru.
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.