Vizibilní deal Seznamu otestovala agentura Omnicom Media Group

Eva Libichová 3. prosince 2018

Vizibilita bannerové reklamy je v současnosti jedno z klíčových témat na online trhu. Sehrává zásadní roli nejenom v budování povědomí o značce, ale může také pomoci zvýšit zásah a výkon kampaně. RTB oddělení Seznamu proto připravilo speciální produkt, který právě vizibilitu klientům nabízí.

Vizibilní deal pro desktop pozice zahrnuje pouze plochy na interních webech Seznamu a externích partnerech, které jsou při zobrazení webu vizibilní z více než 80 %. Jednoduše tak umožňuje nakoupit ty nejviditelnější plochy, které velmi často přináší také nejlepší výkon.

Na tento privátní deal měsíčně nabídneme až 800 milionů impresí. Je tedy možné jej kombinovat s vhodným druhem efektivního cílení.

 Deal otestovala i agentura Omnicom media Group

 „Předpoklad vizibility nad 80 % byl během testu splněn a překonán. Pro získání awareness a vysoké viditelnosti brandu by mohl vizibilní deal fungovat velmi dobře,“ řekl Jakub Severa, Online Specialist z agentury Omnicom.

Kromě 35% navýšení vizibility oproti standardním display bannerům, přinesl v testovací kampani náš produkt také navýšení CTR o 135 %.

„Z hlediska výkonu (akce, leady, konverze) pak bude záležet na tom, zda se tento deal dokáže zkombinovat s vhodným druhem efektivního cílení,“ dodal Severa.

Mobilní vizibilní deal

Pro velký zájem o tento produkt jsme později vytvořili řešení i pro mobilní zařízení. U našeho RTB oddělení tedy můžete žádat i Mobilní vizibilní deal (doručující vizibilitu nad 60 %) s prostorem až 200 milionů impresí za měsíc.

** Kdy je zobrazení reklamy viditelné? Podle IAB standardů je jako vizibilní započítán banner, který se zobrazí na aktivní záložce prohlížeče po dobu minimálně jedné sekundy alespoň z 50 %.

Sdílet na sítích